پرسودترین رمزارزهای بازار را بشناسید

نشریه آنالیتیک اینسایت ۱۰ در یکی از تازه‌ترین مطالب خود، به معرفی 10 رمزارز برتر پرداخته است که سال 2022 می‌توانند سود خوبی برای خریدارانش داشته باشد و آن‌ها را ثروتمند کند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به این‌که در سال‌های گذشته بازار رمز ارزها بسیار داغ بوده و بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به سراغ بازار بیت کوین و اتریوم و … رفته‌اند، با نزدیک شدن به پایان سال میلادی بسیاری از کارشناسان این حوزه، به تحلیل بازار رمزارزها و آینده‌شان در سال 2022 پرداخته‌اند. بسیاری از شرکت‌ها و کارشناسان انتظار دارند تا بازار رمزارزها در سال جدید نیز به صعودی بودن روند خود ادامه دهد.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

بیت کوین ؛ محبوب قلبها!

بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین رمز ارز دیجیتال که نوسانات قیمت آن بر سایر رمزارزها اثرگذار است، از ابتدای سال 2021 تا امروز نزدیک به 74 درصد رشد را تجربه کرده است. به گفته کارشناسان بیت کوین همچنان بهترین و پرسودترین رمز ارز برای سرمایه گذاری در سال 2022 در بازار رمزارزها است.

اتریوم ؛ فاتح بازار ۲۰۲۲؟!

اتریوم که یک پلتفرم نرم‌افزاری غیرمتمرکز است در قرارداهای هوشمند و انواع اپلیکیشن‌ها است، با هدف ساخت و اجرای این برنامه‌های (dApp)‌ بدون هیچ گونه خرابی، کلاهبرداری، کنترل یا دخالت شخص ثالث و همچنین ایجاد یک سیستم مالی عادلانه برای همه افراد ایجاد شده است.

اتریوم که رمز ارز شماره 2 این بازار محسوب می‌شود، با رشد بالای 20 درصد در سال 2021 از نگاه کارشناسان توانایی تصاحب بازار رمزارزها در سال 2022 را دارد.

سولانا ؛ پنجمین ارز دیجیتال ارزشمند

سولانا یکی دیگر از پرسودترین ارزهای رمزنگاری شده است که می‌تواند رکورد جدیدی را کیف پول دیجیتال سرمایه گذاران این بازار در سال 2022 ایجاد کند. این ارز دیجیتال به واسطه بلاک‌چین مؤثر، سریع و مقاوم در برابر سانسور دارای محبوبیت بسیاری در دنیا است.

سولانا در سال 2021 عملکرد بسیار خوبی داشته و در رتبه‌بندی آلت‌کوین‌ها به پنجمین ارز دیجیتال با ارزش در جهان تبدیل شده است. بر این اساس تحلیلگران بازار رمزارزها انتظار دارند که این رمز ارز در سال 2022 نیز سود خوبی را برای صاحبان آن ایجاد کند.

پولکادات ؛ راهگشای همکاری بلاک‌چین‌ها

پولکادات یک ارز دیجیتال منحصر به فرد با هدف ارائه قابلیت تجمیع بلاک چین‌ها است که امکان همکاری شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کند. بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته، این ارز نیز همزمان با رشد بازار رمزارزها رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

کاردانو ؛ رقیب سرسخت اتریوم

کاردانو در حال حاضر تنها ارزی است که با یک رویکرد فلسفی و بر مبنای تحقیقات علمی ایجاد شده است. این رمز که رقیبی برای رمز ارز اتریوم به حساب می‌آید، به عقیده برخی از کارشناسان می‌تواند بیت کوین بعدی باشد! کاردانو قادر به پردازش 250 تراکنش در هر ثانیه است و یکی از گزینه‌های پیشنهادی تحلیلگران برای سرمایه گذاری در سال 2022 است.

تتر ؛ ثابت قدم‌ترین رمزارز!

تتر به عنوان رمز ارزی که یک استیبل کوین محسوب می‌شود که معمولا دچار نوسانات معمول بازار رمزارزها نمی‌شود. ارزش هر تتر با ارزش دلار و یورو برابر است و این موضوع باعث کاهش نگرانی‌ سرمایه گذاران در مورد ضرر و زیان‌های ناشی از نوسانات می‌شود.

ریپل ؛ خرید و فروش ارزان و سریع

ریپل امکان جا‌به‌جایی پول با کارمزد مقرون به صرفه و حداقل تاخیر را برای موسسات مالی فراهم می‌کند. ارزش ریپل علی‌رغم دیده نشدن در بازار رمزارزها از آوریل سال 2021 شروع به افزایش کرده و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در سال 2022 به بالاترین حد خود برسد.

بایننس کوین ؛ هزار دلاری می‌شود؟!

بایننس کوین که توسط صرافی بایننس منتشر و با نماد BNB معامله می شود، با هر دستگاه هوشمندی سازگار است و امکان تجارت راحت را برای سرمایه گذاران رمزارز فراهم می‌کند. بایننس نیز یکی از پرسود ترین رمزارزهای سال 2021 بوده که مطابق پیش‌بینی‌ها احتمال می‌رود در سال 2022 تا نزدیک به 1000 دلار رشد قیمتی داشته باشد.

دوج کوین ؛ از پربازده‌ترین‌های ۲۰۲۲

با افزایش قیمت سکه و رشد بازار رمزارزها در سال 2021، دوج کوین نیز با رشد بسیار خوبی رو به رو شد. انتظار می‌رود این رمز ارز کوچک و محبوب که وسیله پرداخت در بسیاری از شرکت‌های مهم مانند دالاس و اسپیس ایکس (شرکت متعلق به ایلان ماسک) نیز هست، در سال آینده به یکی از رمزارزهای مهم و پربازده برای سرمایه گذاران تبدیل شود.

یو اس دلار کوین ؛ با ثبات و پرسود

یو اس دلار کوین نیز به مانند اتر، برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال کسب سود در یک فضای کم ریسک و کم نوسان هستند، به عنوان یک استیبل کوین گزینه بسیار خوبی است. ارزش یو اس دی کوین همانطور که از نامش پیدا است، متصل به دلار آمریکا است و از این نظر دارای پشتوانه خوبی برای حفظ ارزش خود است.

این رمزارز که در تراکنش‌های جهانی نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به گفته تحلیلگران پتانسیل بالایی برای رشد در سال 2022 دارد و احتمال می‌رود که ارزش آن به بالاترین حد خود برسد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز