پرسودترین ارز دیجیتال در ماه گذشته را بشناسید

لست سکند

خرید و فروش رمزارز ها همواره در حال نوسان است و تصمیمات مختلف فدرال رزرو باعث شده تا قیمت تمامی ارز دیجیتال مهم بازار کاهش نسبی داشته باشد. با این حال بررسی وضعیت ارزهای دیجیتال مختلف در ماه‌ها و سال‌های گذشته می‌تواند به معامله گران رمزارزها کمک کند تا خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به درستی انجام دهند و بیشترین سود را به دست آورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی روند قیمتی انواع ارزهای دیجیتال در نیمه نخست مردادماه نشان می‌دهد که رمزارز معروف بیت کوین در بین دیگر ارزهای دیجیتال عملکرد مناسبی را از خود نشان داد. رشد و ثبات نرخ بیت کوین در نیمه نخست مردادماه سبب شد تا برخلاف شرایط حاضر، معامله گران به بازار کریپتو امیدوار شده و از محدوده ترس شدید بیرون روند. براساس تقویم میلادی، این ارز دیجیتال در ماه جولای بازگشت قیمتی قوی و قابل توجهی داشت و کندل ماهیانه آن از لحاظ سوددهی با اکتبر سال 2021 قابل مقایسه بود.

شرح وضعیت بیت کوین در ماه گذشته

شرایط بیت کوین در ماه جولای به اندازه‌ای بهبود پیدا کرد که رقم شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها در سی‌ام این ماه به 42 از 100 رسید. این عدد بالاترین رکورد از ششم آوریل سال جاری محسوب می‌شود. به گفته مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، نسبت ریسک خرید بیت کوین در مقابل پاداش این رمزارز به سرمایه گذارانش، روند خوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

با این وجود در آن زمان هم خریداران یا به اصطلاح گاوهای بازار نتوانستند نرخ بیت کوین به بالای محدوده 24 هزار و 276 دلاری برسانند. در واقع فروشندگان یا همان خرس‌های بازار از مواضع خود پرقدرت دفاع کردند و همین مسئله مانع از عبور قیمت بیت کوین به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی شد. در صورتی برخی کارشناسان بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند اگر قیمت بیت کوین بالای محدوده 24 هزار و 200 دلاری ثابت شود، رشد بیشتر قیمتی این رمزارز دور از انتظار نخواهد بود و بالاخره رکود چندماهه پایان پیدا خواهد کرد. این موضوع قاعدتا روی کل بازار کریپتو اثر می‌گذاشت و احتمالا بعد از چند ماه پی در پی خرید و فروش ارز دیجیتال جان تازه‌ای پیدا می‌کرد.

با این حال افرادی که در محدوده‌های قیمتی پایین‌تر و طی ماه‌های گذشته بیت کوین را خریداری کرده و در نیمه اول مردادماه آن را به فروش رسانند، بیشترین سود بازار رمزارزها را به دست آوردند.

فروش لحظه‌ای رمزارزها با بهترین قیمت در وبسایت صرافی

خرید و فروش رمزارز های مختلف در کشورهای دیگر از دو طریق مستقیم و غیرمستقیم قابل انجام است. افرادی که روش مستقیم را ترجیح می‌دهند کافی است به یکی از صرافی‌های معتبر در این حوزه مراجعه کنند. اما متاسفانه معامله گران ایرانی برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها چنین امکانی را ندارد.

البته فعالان حوزه آی تی و دیگر افراد خبره در بازار کرپیتو بی‌کار نماندند و سعی در طراحی وبسایت‌های معتبر برای فعالیت در حوزه رمزارزها داشتند.

نتیجه یکی از این تلاش‌ها، وبسایت صرافی بود که در حال حاضر خدمات مختلفی اعم از خرید و فروش ارز دیجیتال ، به روزرسانی قیمت انواع رمزارزها و دیگر فعالیت‌های مرتبط این حوزه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این وبسایت امکان معامله انواع رمزارزها با امنیت کامل را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

افراد برای داشتن کیف پول در این سایت باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت را به درستی طی کنند. در صورتی که فردی مایل به فروش رمزارز خود به صورت لحظه‌ای باشد، امکان انجام این کار را بدون نیاز به احراز هویت دارد. در این شرایط خریدار خود وبسایت صرافی خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز