پرداخت یارانه 200 دلاری به گردشگران روسیه

نخست وزیر روسیه با گزارش وضعیت پیش آمده برای صنعت گردشگری و اقداماتی که دولت روسیه در حمایت از فعالان این حوزه در نظر گرفته است گفت: کابینه وزیران بودجه و یارانه ای را برای جبران بخشی از هزینه های گردشگرانی که تصمیم خواهند گرفت تا پایان سال جاری میلادی در روسیه گردشگری کنند اختصاص خواهد داد.

به گزارش کاماپرس، میخیائیل میشوستین یادآور شد در هفته گذشته کابینه وزیران تصمیم گرفت 15 میلیارد روبل دیگر برای توسعه گردشگری داخلی اختصاص دهد.
به گفته وی “این پول برای بازپرداخت برخی از هزینه های گردشگران روسی که تا پایان امسال تصمیم به استراحت در داخل روسیه خواهند گرفت، استفاده می شود.”
میشوستین افزود: آژانس گردشگری روسیه در حال حاضر لیستی از مناطق مد نظر را گردآوری کرده است. بر این اساس میزان غرامت به گردشگران بسته به نوع تور ، از 5 هزار تا 15 هزار روبل (معادل 200 دلار) خواهد بود.

محاسبه و نحوه پرداخت غرامت

به گزارش خبرگزاری اینترفاکس طبق برنامه تهیه شده توسط آژانس گردشگری روسیه، گردشگرانی که به مقصد جدیدی در داخل روسیه سفر می کنند ، قادر خواهند بود برای هر سفر به ارزش 25000 (350 دلار) تا 75000 روبل (1050 دلار)، که از طریق یک موسسه گردشگری یا هتل و از طریق سیستم پرداخت MIR خریداری شده باشد، از دولت غرامت دریافت کنند.

حداقل غرامت دریافتی 5000 روبل (70 دلار) است. اگر هزینه تور از 50 هزار و یا 75 هزار روبل باشد غرامت دریافتی به ترتیب 10 هزار (140 دلار) و 15 هزار روبل (210 دلار) خواهد بود.

آریاک سفر

در کل ، آژانس گردشگری روسیه انتظار دارد از این طریق به بیش از 2 میلیون سفر گردشگری را غرامت (یارانه) دهد ، این برنامه در آگوست سال 2020 راه اندازی می شود.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز