پرداخت پاداش بازنشستگان با اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد تومانی

بالاخره یک خبر خوب برای بازنشسته ها منتشر شد. با تخصیص اعتبار ۳ هزار و ۵۰ میلیارد تومانی قرار است به زودی مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت شود.
به گزارش کاماپرس، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اول تیر ماه گذشته در یک گفت‌وگوی زنده اینستاگمرامی از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان خبر داده بود . او گفته بود:« برای پرداخت هرچه سریع تر پاداش پایان خدمت کارکنان از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاهها ابلاغ شد تا بوسیله فروش اموال مازاد نسبت به پرداخت این بدهی اقدام کنند.»  حالا و با صدور ابلاغیه ای از طرف معاون رئيس جمهور زمان آن فرا رسیده است.

نوبخت در ابلاغیه‌ای خطاب به دستگاه‌های اجرایی، سه هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان را بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۸ تخصیص داد و به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی باید با رعایت قوانین و مقررات پرداخت شود.
به گزارش ایرنا در نامه رییس سازمان برنامه و بودجه، تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان ۱۰۰ درصد تعیین شده است.

پاداش پایان خدمت بازنشستگان چه زمانی پرداخت می شود؟
همچنین دستگاه های اجرایی موظف شده اند، برای پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۳۹۸، شامل کدملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، مبلغ پرداختی و دستگاه محل خدمت را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و این سازمان اعلام کند. مسوولیت درستی اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با آن دستگاه اجرایی است. بر همین اساس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرده، چه برای سازمان‌هایی که امکان واگذاری اموال مازاد را در اختیار دارند و چه سایر دستگاه‌ها پاداش پایان خدمت کارکنان با پشتیبانی این سازمان حداکثر تا پایان مهر ماه جاری پرداخت شود.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز