پرداخت شارژ ساختمان با شارژمان در ۹ نکته

لست سکند

«شارژمان» از سال 1395 فعالیت خود را در قالب سرویسی مبتنی بر وب و موبایل برای مدیریت هزینه‌ها و شارژ ساختمان انجام می‌دهد. هدف اصلی شارژمان، تسهیل روند محاسبه و پرداخت شارژ ساختمان است. این مجموعه در راستای فراهم کردن بسترهای لازم ارتباطی برای تعامل مدیر و ساکنان ساختمان با یکدیگر فعالیت می‌کند.

در ادامه کاماپرس 9 نکته از شارژمان را برای آگاهی بیشتر خوانندگان و علاقمندان به این پلتفرم مطرح خواهد کرد؛

1. شارژمان توسط حسین سالمی نژاد، سید محمدحسین محمودزاده و ساسان جعفرنژاد بنیانگذاری شده است. مدیران و ساکنان ساختمان مشتریان اصلی این برنامه هستند.

2. محاسبه شارژ، تابلوی اعلانات، ریز هزینه‌ها، جریمه دیرکرد، گزارش گیری، تسویه دستی، صندوق ساختمان، دسترسی توسط مرورگر، استفاده همزمان، نسخه پشتیبان، رسید کاغذی و … از خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن موبایل شارژمان است.

3. استفاده از شارژمان برای مدیر و اهالی ساختمان رایگان است. یکی دیگر از خدمات شارژمان پرداخت آنلاین شارژ برای اهالی ساختمان بوده و این مورد مشمول کارمزد می‌شود. کارمزد پرداخت آنلاین شارژ مشابه کارمزد کارت به کارت بوده و مبلغ آن 500 تومان است.

راز آسمان پایتخت

4. عملیات واریز شارژ پرداخت شده توسط بانک، طبق قرارداد منعقده شارژمان با بانک پاسارگاد انجام می‌شود. در واقع این مجموعه هیچ دخالتی در انجام واریز وجه به حساب مدیر ساختمان ندارد. مبلغ شارژ پس از پرداخت آنلاین، به صورت مستقیم توسط سامانه پایا از طریق بانک به شماره شبای مدیر ساختمان واریز می‌شود.

5. امکان گذشت 1 ساعت تا 3 روز کاری، از زمان پرداخت شارژ تا زمان واریز به حساب بانکی مدیر وجود دارد. این زمان به موجب اطمینان از صحت تراکنش‌های ورودی به حساب مورد نظر و محدودیت‌های سیستم بانکداری ایران است.

6. در صورت پرداخت شارژ واحد به صورت آنلاین، مقداری کارمزد توسط صفحه شارژمان دریافت می‌شود. پرداخت کننده این مبلغ را می‌پردازد.

7. علاوه بر مجتمع‌های مسکونی، دیگر مجتمع‌ها نیز امکان استفاده از شارژمان را دارند. تمامی اطلاعات ارسالی و دریافتی کاربران از سرور کدگذاری شده و امکان شنود اطلاعات وجود ندارد.

8. این مجموعه تاکنون رتبه اول رویداد شهر هوشمند 1395، عنوان خلاق‌ترین اپلیکیشن سال 1395 از نگاه کافه بازار، رتبه دوم جشنواره فین تک سال 1396 و 1397 و … را به دست آورده است.

9. برنامه شارژمان رتبه سوم یو ایکس کاربرد پذیری سال 1396 را نیز کسب کرد. این پلتفرم دارای نماد الکترونیکی مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

مرتبط با : شارژمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز