پرتقال شب عید 1400 کیلویی چند؟

لست سکند

یک مقام مسئول دولتی امروز از تامین 3 هزار تن پرتقال شب عید 1400 در تهران خبر داده و این درحالیست که به نظر می‎رسد این قیمت پرتقال ها نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از سه برابری به دست مصرف کنندگان برسد.

به گزارش کاماپرس، طبق اظهارات معاون استانداری تهران سهمیه میوه‌ شب عید که مهم ترین اقلام آن سیب و پرتقال است برای هر شهر و از جمله تهران در نظر گرفته و تامین شده  و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد. نکته ای که حشمت الله عسگری به آن اشاره نکرده قیمت میوه شب عید است که با توجه به گرانی های امسال می تواند موجب دغدغه شهروندان تهرانی و سایر هم وطنان باشد.

سال گذشته قیمت پرتقال شب عید 4 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده بود که با توجه به قیمت 2 هزار تومانی پرتقال خریداری شده از باغداران با بیش از دو برابر افزایش به دست مصرف کننده می رسید.

قیمت پرتقال در استان های مبدا؛ 10 هزار و 500 تومان

امسال کمیته ملی تنظیم بازار اواسط دی ماه تشکیل جلسه داده وقیمت خرید پرتقال تامسون شمال را کیلویی 10 هزار و 500 تومان تحویل کف کامیون در استان مبدا به تصویب رسانده اما هنوز قیمت نهایی برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار اعلام نشده است.

راز آسمان پایتخت

با توجه به قیمت 10 هزار و 500 تومانی پرتقال در استان مبدا برآورد می شود قیمت نهایی بیش از 12 هزار تومان باشد که در این صورت قیمت پرتقال شب عید 1400 سه برابر نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت.

شایان ذکر است در حال حاضر قیمت پرتقال تامسون شمال در میادین میوه و تره بار 10 تا 11 هزار تومان و قیمت این میوه در میوه فروشی ها بسته به منطقه ای که میوه فروشی در آن واقع شده باشد از 15 تا 18 هزار تومان و بیشتر متغیر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز