پراید 132 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

پراید 132 مدتها پیش از متوقف شدن تولید پراید هاچ بک و پراید 131 از خط تولید سایپا خارج شد اما قیمت این خودرو هیچگاه در بازار از روند رو به رشد بازنماند و اکنون نیز مدل 98 این خودرو – صفرکیلومتر- به قیمت 135 میلیون تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، تولید انواع سواری پراید در شرکت سایپا متوقف شده اما داستان این خودرو در بازار خودرو کشور ما نه تنها تمام نشده بلکه بسیار داغ و زنده شده است!

به نظر نمی‌رسد پراید به این زودی‌ها از عرصه بازار خودروی کشور حذف شود بنابراین معاملات این خودرو کماکان پررونق خواهد بود خصوصا آن که در حال حاضر ارزان‌قیمت‌ترین خودرو بازار همین پرایدی است که با وجود جهش قیمت، پائین ترین قیمت را در بازار دارد.

بنا به اعلام اقتصاد نیوز، پراید هفته قبل را با بالاترین رشد قیمت در میان محصولات پرتیراژ صنعت خودروی کشور به پایان رساند و این رشد با شروع هفته جدید تداوم پیدا کرد؛ به گفته فعالان بازار خودرو محصولات خانواده‌پراید شروع هفته را با رشد قیمت آغاز کردند.

رشد 10 میلیونی قیمت پراید هاچ بک در عرضه یک هفته

آریاک سفر

پراید 111 که در آخرین روز هفته گذشته با قیمت 145 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شد،در ابتدای این هفته با قیمت میانگین 154 میلیون تومان در بازار چکش خورد  تا به این طریق رشدی نزدیک به 10 میلیون تومان را ثبت کند؛ پراید 111 در بازه قیمتی 152 تا 156 میلیون تومان امروز در بازار عرضه شد.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

دومین محصول از خانواده پراید مدل 131که تولید آن تیر سال جاری متوقف شد نیز از رشد قیمت بی نصیب نبوده و قیمت آن به 130 میلیون تومان رسیده است. اما در خصوص پراید‌132 یکی دیگر از محصولات خانواده پراید که که تولید آن سال گذشته متوقف شد می توان در بازار مدل 98 بدون کارکرد آن را با قیمت 135 میلیون تومان یافت.

وانت‌پراید نیز در میان برخی از صنوف طرفداران خاص خود را دارد به گفته فعالان بازار خودرو وانت‌پراید مدل 151 در بازار با میانگین قیمت 130 میلیون تومان معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پراید 132 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

  1. فردین گفته:

    این سیاست است که رئیس جمهور جدید بیاد اون کم بکنه مردم فیلم کردند بعد از رئیس جمهور جدید قیمت بر میگرده به حالت اول ولی خوراکی تغییر زیاد نمیکنه تقریبا اگر ۵۰درصد افزایش داشته ۲۵درصد ارزان میشه

  2. donya گفته:

    خودتون خندتون نمیگیره از انتشار این مطالب؟! جای تاسف داره واقعا…زنده باد احمق های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز