پراید ۱۳۱ و ۱۵۱ ارزان شد

لست سکند

قیمت پراید 131 و پراید 151 هر کدام یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شد.

به گزارش کاماپرس، در روزهای اخیر بازار خودرو روزهای بی فروغ و کم فروشی را تجربه می کند، هر چند خبرهای گران شدن و آزاد شدن واردات خودرو در صدر اخبار قرار می گیرد اما خبری در بازار خرید و فروش خودرو نیست و قیمت ها با تغییرات جزئی همراه است.

برخی فعالان بازار خودرو معتقدند که خودرو به خواب زمستانی رفته است و با توجه به نبود امکان سفر در ایام تعطیلات نوروز و رسم افزایش فروش و قیمت خودرو در آخر سال، امسال چنین اتفاقی در بازار خودرو رخ نخواهد داد.

اما برخی دیگر معتقدند که با اعلام افزایش قیمت فصلی خودرو و ورود چند خودرو جدید به بازار، بازار خرید و فروش خودرو دوباره جان خواهد گرفت.

با این حال آنچه که امروز در بازار خودرو شاهد آن هستیم رکود و کاهش شدید خرید خودرو است، مشتری ها نیز دست نگه داشتنه اند و امیدوارند با سرکار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا، گشایشی در رابطه ایران و آمریکا رخ بدهد و قیمت خودرو و سایر کالاها کاهش یابد.

راز آسمان پایتخت

امروز در حالی که بازار خودرو روز نسبتا آرامی را سپری می‌کرد تنها دو خودروی پراید ۱۳۱ و ۱۵۱ نسبت به روز گذشته کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کردند.

قیمت انواع مدل های پراید

امروز در بازار تهران نرخ هر پراید ۱۳۱ و ۱۵۱ یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شد. بر این اساس نرخ هر پراید ۱۳۱ به ۹۶ میلیون تومان رسید و نرخ هر پراید ۱۵۱ به ۱۰۲ میلیون تومان.

این در حالی است که نرخ پراید ۱۱۱ مانند روز گذشته همچنان ۱۱۲ میلیون تومان است و نرخ هر پراید ۱۳۲ نیز همچنان ۹۹ میلیون تومان. پراید ۱۵۱ پلاس نیز امروز به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان در میان خریداران و فروشندگان دست به دست شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز