پراید ۱۱۱ و کوییک اتوماتیک در بازار چند؟

بازار خودرو همچنان کساد و بی رونق است، همین موضوع باعث شده قیمت پراید ۱۱۱، کوییک و بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار با کاهش چشمگیری روبرو شود.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار خودرو نشان می دهد دیگر خبری از روزهای داغ و پر معامله شب عید نیست و بیشتر خودروها روی دست فروشندگان مانده است. برای همین هم هست که بیشتر فروشندگان نرخ های پیشنهادی را پایین تر آورده اند تا مشتری راضی به خرید شود.

از آن طرف هم بیشتر خریداران خودرو منتظر هستند تا قیمت خودرو بازهم کمتر شود. همین موضوع باعث شده معاملات در هفته گذشته خیلی  کم و قیمتها ریزشی باشد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فعالان بازار معتقدند قیمت خودروهای پرطرفدار بازار به سطح قیمتهای آذرماه گذشته رسیده و پیش بینی می کنند این روند نزولی همچنان ادامه پیدا می کند. به اعتقاد آنها کاهش تقاضا و البته روند نزولی نرخ دلار اگر تا سال ۱۴۰۰ ادامه داشته باشد،‌در سال جدید هم رونق به بازار خودرو بر نمی گردد.

آریاک سفر

کاهش ۱۰ میلیونی قیمت پراید

ریزش شدید قیمت پراید همچنان ادامه دارد. پراید ۱۱۱ که در اوایل هفته با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان معامله می شد در حال حاضر با قیمت ۱۰۲ تا ۱۰۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ هم در حال حاضر حدود ۱۰۲ تا ۱۰۵ میلیون تومان است.  مدل ۹۸ این خودرو هم حدود ۹۶ میلیون تومان قیمت دارد. پراید ۱۳۲ مدل ۹۸ هم با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت پراید ۱۵۱ هم حدود ۱۰۵ تا ۱۰۷ میلیون تومان است.

قیمت کوییک اتوماتیک در بازار چند

نکته جالب درباره خودرو کوییک اتوماتیک این است که قیمت این خودرو در کارخانه بیشتر از قیمت آن در بازار است. این خودرو در کارخانه با قیمت حدود ۲۳۲ میلیون تومان عرضه می شود، اما به دلیل افزایش عرضه از سوی کارخانه، نرخ این خودرو در بازار به ۱۹۸ تا ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز