پراید ۱۱۱ بعد از افت دلار چقدر ارزان شد؟

پراید ۱۱۱ که بعد از افزایش قیمت دلار از مرز ۱۳۰ میلیون تومان گذشته بود، دوباره ارزان شد.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان اقتصادی معتقدند اولین بازاری که به افزایش و کاهش دلار واکنش نشان می دهد، بازار خودرو و به خصوص پراید است. قیمت پراید در هفته گذشته و در روزهای افزایش قیمت دلار هر روز بیشتر می شد، تا جایی که از مرز ۱۳۰ میلیون تومان هم عبور کرد.

اما دیروز و بعد از افت قیمت دلار قیمت پراید هم دوباره نزولی شد. فعالان بازار اعتقاد دارند اگر افت قیمت دلار همچنان ادامه داشته باشد، قیمت پراید هم تا شب عید با کاهش همراه است. رصد بازار خودرو نشان می دهد دو خودرو پرطرفدار بازار یعنی پراید ۱۱۱ و پراید ۱۳۱ حدود ۲ تا ۳ میلیون ارزان تر از قبل فروخته می شوند.

قیمت پراید ۱۱۱ روز شنبه اول هفته حدود ۱۳۰ میلیون تومان بود، اما امروز قیمت این خودرو حدود ۱۲۷ میلیون تومان اعلام شد. پراید ۱۳۱ هم که به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده بود،‌در بازار دیروز با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان معامله شد.

تیبا ۲ و ساینا در بازار چند؟

آریاک سفر

در حال حاضر ریزش چندانی در بقیه خودروها دیده نمی شود. قیمت تیبا دو در بازار خودرو حدود ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. ساینا هم با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت تیبا صندوقدار هم حدود ۱۲۲ میلیون تومان است. پراید ۱۳۲ تولید ال ۹۸ هم حدود ۱۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.پراید ۱۵۱ se با قیمت ۱۱۱ میلیون تومان فروخته می شود و قیمت پراید ۱۵۱ پلاس حدود ۱۲۳ میلیون تومان است.

کوییک دنده ای رینگ فولادی با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود و کوییک دنده ای R هم حدود ۱۵۱ میلیون تومان قیمت دارد. ساینا پلاس دنده ای هم با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز