پراید هاچ بک و پراید وانت در بازار چند؟

با اینکه قیمت خودرو بعد از نوسان دلار، کاهش قابل توجهی داشت، اما بعد از چند روز این روند کاهشی کند شد. اما در این کاهش قیمت خودرو پراید هاچ بک و پراید وانت با چه قیمتی در بازار معامله می شود؟

به گزارش کاماپرس، بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی جو بایدن، روند ریزش قیمت دلار که تا ۳۲ هزار تومان هم بالا رفته بود شروع شد. بعد از کاهش قیمت دلار همه منتظر ریزش در بازار کساد خودرو هم بودند. روزهای نخست نوسان ارز روند کاهش قیمت در خودروهای پرطرفدار هم شتاب خوبی داشت اما کم کم از سرعت آن کاسته شد. با این حال قیمت بعضی از خودروهای پرفروش بازار نسبت به چند هفته قبل تفاوت زیادی دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

مثلا پراید ۱۱۱ که تا قبل از نوسانات اخیر بازار ۱۴۰ تا ۱۴۵ میلیون تومان معامله می شد، در روز‌های اخیر ۱۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. نرخ پراید ۱۳۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان گزارش شد و پراید ۱۳۲ نیز ۱۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آریاک سفر

قیمت پراید وانت  وتیبا هاچ بک چند؟

به گزارش خبر آنلاین قیمت پراید ۱۵۱ برابر با ۱۲۳ میلیون تومان گزارش شده است. تیبا هاچ بک ۱۴۲ تا ۱۴۴ میلیون تومان قیمت دارد. تیبا صندوق دار در حدود ۱۳۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت ساینا در فایل‌ها ۱۴۰ میلیون و ساینا ای‌ایکس دنده‌ای نیز ۱۳۷ میلیون تومان گزارش شده است. کوییک دنده‌ای با رینگ آلومینیومی ۱۴۸ میلیون تومان و قیمت کوییک دنده‌ای رینگ فولادی نیز ۱۴۳ میلیون تومان قیمت گذاریشده است. کوییک آر دنده‌ای نیز ۱۵۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز