پراید هاچ بک و پراید 131 در بازار چند؟

قیمت سایپا ۱۳۱ که در بازار تا ۱۳۰ و ۱۳۲ میلیون تومان بالا رفته بود در حال حاضر به ۱۱۸ میلیون تومان رسیده است.
به گزارش کاماپرس، فعالان بازار خودرو اعلام کرده بودند با کاهش قیمت ارز در قیمت خودرو هم با کاهش قیمتها روبرو می شویم.
با اینکه کاهش قیمت ارز در یکی دو روز اول توانست روی شکستن قیمتها تاثیر بگذارد، اما گویا خیلی هم موفق نبوده است. مثلا جدول قیمتهای روزهای اول آبان ماه نشان می دهد، با اینکه قیمت پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ کاهش داشته است اما پراید ۱۱۱ باز هم روند افزایش را شروع کرده است.

البته سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو به این بالا و پایین رفتن قیمت‌ها در بازار آزاد خودرو خوش بین نیست و معتقد است این قیمتها  فقط روی کاغذ بالا  و پایین می شود و هیچ تاثیری روی خرید و فروش نمی گذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو  در این باره به خبرگزاری صدا و سیما گفت:« امروز قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار آزاد، بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان کاهش داشته و پیش بینی می‌شود این روند در هفته جاری هم ادامه داشته باشد. در هفته گذشته هم  به دلیل ریزش قیمت ارز در بازار، شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو بودیم.  با اینکه در حال حاضر روند قیمت گذاری‌ها کاهشی است، اما خرید و فروشی در بازار اتفاق نمی‌افتد و معاملات به صفر رسیده است.»

قیمت پراید ۱۱۱ چه تغییری داشته؟

آریاک سفر

قیمت پراید هاچ بک ۱۱۱ که به ۱۱۷ میلیون هم رسیده بود، حال ۱۳۶ میلیون تومان است. پراید ۱۳۲ با قیمت ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت پراید SE ۱۵۱ هم حدود ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. به گزارش اقتصاد آنلاین پراید ۱۵۱ پلاس هم ۱۳۲ میلیون تومان فروخته می شود.
تیبا X231 هم ۱۴۹ میلیون تومان قیمت دارد.
تیبا 2 هم ۱۶۵ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز