پراید معمولی 96 میلیون تومان ؛ آخرین قیمت سایر مدل ها

ارزان ترین خودرو صفر حال حاضر بازار خودرو ایران پراید مدل 131 است که در حدود 96 میلیون قیمت دارد، قیمتی که برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه اصلا ارازن به حساب نمی آید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر بازار خودرو با کاهش قیمت همراه است، البته این کاهش قیمت ها در حدی نیست که بتوانیم آن را ارزان به حساب بیاوریم.

پراید 131 یا همان پراید معمولی که تولید آن متوقف شده است در حال حاضر ارازن ترین خودرو است، این محصول سایپا در حای طی یک سال قیمتش چند برابر بود که قیمت کارخانه ای آن در زمستان سال گذشته  حدود 37 میلیون تومان و در بازار آزاد 50 میلیون تومان بود.

در ادامه گزارش آخرین قیمت های پراید موجود در بازار امروز شنبه 6 دی ماه را با هم بررسی می کنیم.

قیمت انواع پراید

آریاک سفر

امروز در بازار خودرو نرخ انواع پراید در حالی اعلام شد که خبرها حاکی از آن است که نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته نرخ‌ها تغییری نداشتند.

بازار خودرو امروز هفته را در حالی آغاز کرد که نرخ پراید ۱۱۱ به ۱۱۲ میلیون تومان رسید و پراید ۱۳۱ با قیمت ۹۶ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

نرخ هر پراید ۱۳۲ به ۹۹ میلیون تومان رسید و پراید ۱۵۱ نیز در آغاز راه به ۱۰۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ پلاس به ۱۱۰ میلیون تومان رسید. این مهم به معنای آن است که فعلا و تا نیمه روز شنبه نرخ پراید هیچ تغییری نسبت به روز پنج شنبه نداشته است.

اخبار مرتبط با خودرو را بخوانید:  

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز