پراید دوباره گران شد

قیمت دلار در حال ریزش است، قیمت گوشی موبایل هم ارزان تر از قبل شده است، بازار سکه و طلا هم با ریزش همراه است، اما قیمت پراید روز به روز بیشتر می‌شود. رصد بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت پراید در مقایسه با دیروز بازهم گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار خودرو برای پراید یک اصطلاح جالب دارند. آنها معتقدند پراید یک خودرو مستمع آزاد است و در بازار دنباله رو هیچ مسیری نیست. یعنی اگر قیمت دلار بالا و پایین شود نباید خیلی توقع تغییر قیمت در این خودرو داشته باشیم.

در سال جدید بورس، دلار، سکه و طلا با نوسانهای زیادی روبرو بوده اند، اما پراید نه تنها کاهش قیمت نداشته، بلکه روز به روز به قیمت آن اضافه می شود. در دو روز اول هفته هم پراید همچنان در مسیر صعودی حرکت می کند، به طوری که پراید ۱۱۱ امروز یک میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسید .

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پراید ۱۳۱ هم امروز با افزایش قیمت همراه بود و یک میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۱۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۲ اما بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است، این خودرو از اواخر هفته گذشته تاکنون ۲ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۱۸ میلیون تومان رسیده است.

آریاک سفر

پراید ۱۵۱ نیز مثل سایر مدل های خودرو امروز یک میلیون تومان گران شده است و با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو ۲۰ تیپ ۵ در بازار چند؟

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم در دو روز اول هفته حدود ۲ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۲۶۲ میلیون تومان رسیده است. اما سایر خودروهای موجود در بازار از اواخر هفته گذشته تا امروز ثبات قیمت را تجربه کرده اند به طوری که تیبا ۲ در این مدت روی ۱۳۳ میلیون تومان ثابت مانده است و یا مدل صندوقدار آن نیز در این مدت با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز