پذیره‌نویسی پالایشی یکم با آپ از پنجم شهریور

آسان پرداخت
لست سکند

پذیره نویسی پالایشی یکم برای خرید سهام دولت در چهار پالایشگاه، با اپلیکیشن آپ از امروز آغاز شد. به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیش رو بودن عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی استفاده از اپلیکیشن آپ فرصتی مناسب برای بهره مندی از مزایای خرید سهام دولتی پالایشگاه های تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس است.

به گزارش کاماپرس، اپلیکیشن آپ نرم‌افزار شرکت آسان پرداخت پرشین است که با استفاده از آن امکانات پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فقط کافی است گوشی شما به اینترنت وصل باشد و رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. اپلیکیشن آپ قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است و می‌توانید آن را از طریق کافه بازار، گوگل پلی و مایکت دانلود کنید. طبق اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف سرمایه‌گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، ۵۰ میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده، پذیره نویسی دارا دوم برای هر فرد دارای کد ملی امکان‌پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.
دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: از سوی دیگر، در هنگام پذیره نویسی با اپلیکیشن آپ، بدون نیاز به هیچ ترددی خارج از منزل، فقط به درج شماره شبا، نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، کد پستی و شماره تلفن اشخاص حقیقی نیاز است. بعد از دانلود و باز کردن اپلیکیشن تنها با واردکردن شماره موبایلتان و کد فعال‌سازی که در  کمتر از چند ثانیه برایتان پیامک می‌شود می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید. (در گوشی‌های اندروید به محض دریافت پیامک فعال‌سازی، برنامه به صورت خودکار فعال می‌شود ولی در گوشی‌های iOS، شما باید کد فعال‌سازی را به صورت دستی وارد کنید.)

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز