پخش پیام صوتی آزاده نامداری در چهلمین روز درگذشت او

لست سکند

شاهین صمدپور مجری سابق تلویزیون در چهلمین روز درگذشت مرحومه آزاده نامداری بخشی از پیام صوتی او را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، آزاده نامداری مجری و تهیه کننده سابق تلویزیون ۷ فروردین ماه و طبق اعلام پزشکی قانونی به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. مرگ این مجری سابق تلویزیون با حواشی زیادی همراه بود.

از همان دقایق اول خبرهایی درباره خودکشی و حتی قتل آزاده نامداری منتشر شد. خبر قتل توسط بازپرس کشیک منتفی اعلام شد، اما پیدا شدن چند ورق قرص اعصاب و دست نوشته هایی برای گندم این شائبه را مطرح کرد که شاید دلیل مرگ او خودکشی باشد.

با این اوصاف و بعد از چهل روز که از درگذشت این مجری سابق می گذرد،‌ هنوز دلیل قطعی مرگ آزاده نامداری اعلام نشده است. با این حال انتشار یک فایل صوتی از آزاده نامداری در چهلمین روز درگذشت او سر و صدای زیادی رد فضای مجازی به راه انداخته است.

شاهین صمدپور فعال رسانه ای و مجری سابق تلویزیون پیام صوتی از آزاده نامداری منتشر کرده است، پیامی که نشان می دهد آزاده نامداری از وضعیتی که دارد ناراحت است و می خواهد یک چهره خندان و شاد از خودش را به هوادارانش نشان بدهد.

راز آسمان پایتخت

مرحومه نامداری در قسمتی از این پیام که برای شاهین صمدپور فرستاده می گوید: از لحاظ روحی خیلی اذیت شدم. اما فکر کردم که یک مصاحبه با هم بکنیم. می خواهم بخندم. حرفهای خوب بزنم. نمی خواهم بنالم و درباره معضلات حرف بزنم. می خواهم یک گریم خوب بکنم و یک لباس قشنگ بپوشم. می خواهم یک تصویر خوب از خودم به جا بگذارم.می خواهم تصویر یک آدم خندان و یک دختر خوشحال از من در ذهن مردم به جا بماند. چیزهایی که در وجودم هست را می خواهم نشان بدهم. اصلا از گذشته نمی خواهم حرفی بزنم. قصد انتقام جویی ندارم فقط زندگی الان برایم اهمیت دارد.

لازم به ذکراست مراسم چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن، با اجرای محمد سلوکی برگزار شد. در افتتاحیه‌ این مراسم، کلیپی پخش شد که اختصاصا برای گندم، دختر آزاده نامداری، تهیه شده بود .

در این کلیپ پرویز پرستویی، عادل فردوسی پور، شقایق دهقان، رضا رشیدپور، الهام پاوه‌نژاد، بهاران بنی‌احمدی و … خطاب به گندم جملاتی گفتند تا در آینده او بتواند مادر جوان از دست رفته‌ خود را بهتر بشناسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پخش پیام صوتی آزاده نامداری در چهلمین روز درگذشت او

  1. راحله درویش گفته:

    روحش شاد
    کاش به خودمون بیایم با هم مهربان باشیم
    مهربان باش چرا که هرکس را که میبینی درگیر نبردی دشوارست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز