عرضه اولیه سهام پتروشیمی ارومیه تا آخر خردادماه

مدیرعامل شرکت پترول از عرضه اولیه سهام پتروشیمی ارومیه حداکثر تا آخر خرداد سال جاری خبر داد.
به گزارش کاما پرس، عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی ارومیه درحالی از اواخر خرداد ماه آغاز می شود که این شرکت بزرگترین تولید کننده سولفات آمونیم در ایران است، حجم تولید این شرکت در سال گذشته حدود 125 هزار تن بوده است، پتروشیمی ارومیه یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پترول است و سه محصول کریستال ملامین، سولفات آمونیم و اسید سولفوریک را تولید می کند.
دوم خرداد سالجاری خبری درباره آماده سازی شرکت پتروشیمی ارومیه برای درج و عرضه در فرابورس منتشرشد و اظهارات مدیرعامل شرکت پترول به عنوان شرکت مادر، نشان می دهد که شرایط برای حضور پتروشیمی ارومیه در بازار سرمایه مهیا شده است.

پتروشیمی ارومیه در مسیر سودآوری است

بنا به اعلام روابط عمومی پترول رسول اشرف زاده، مدیرعامل شرکت پترول با اعلام خبر آمادگی عرضه اولیه شرکت پتروشیمی ارومیه می گوید: در حال حاضر با انجام مراحل اداری و کاری و همکاری مثال‌زدنی سازمان بورس و همه ارکان آن، به زودی نماد معاملاتی این شرکت عرضه خواهد شد.
او می افزاید: عرضه سهام شرکت‌های پترول همچنان ادامه دارد و قصد داریم در سال جاری بستر لازم جهت عرضه سهام سایر شرکت ها را نیز مهیا نماییم .
ناگفته نماند که هم اکنون پتروشیمی ارومیه از ظرفیت تولید سالانه 4.4 هزار تن کریستال ملامین، 40 هزار تن سولفات آمونیوم و 50 هزار تن اسید سولفوریک برخوردار بوده که خوراک این مجتمع پتروشیمی اوره، آمونیاک و گوگرد است این شرکت اولین تولید کننده کریستال ملامین در ایران است و از نظر ظرفیت دومین تولید کننده کریستال ملامین با کیفیت عالی در کشور است.
آذرماه سال گذشته بود که مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با به اینکه چهار سال است ضرردهی شرکت پتروشیمی ‏ارومیه به اتمام ‏رسیده و این شرکت در مسیر سودآوری است، از عرضه سهام پتروشیمی ارومیه با هماهنگی سازمان ‏بورس در سه ماهه اول ‏سال ۹۹ خبر داد.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : پتروشیمی ارومیه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “عرضه اولیه سهام پتروشیمی ارومیه تا آخر خردادماه

    • مجتبی کاوه گفته:

      دوست گرامی اطلاعات دقیق و جزئیات عرضه سهام پتروشیمی ارومیه هنوز منتشر نشده . به محض انتشار اطلاعات این عرضه ما این اطلاعات را در کاماپرس منتشر می کنیم و شما عزیزان می تونید مطلع بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز