پای یک دختر دانشجوی 20 ساله در میان است؛ احتمال جدایی شکیرا و پیکه

جدایی پیکه از شکیرا -کاماپرس

بعد از 10 سال زندگی مشترک حالا رسانه‌ها دوباره شکیرا و پیکه را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و از احتمال جدایی این دو ستاره ورزش و هنر نوشته‌اند.
به گزارش کاماپرس، شکیرا ایزابل مبارک ریپل، خواننده کلمبیایی که پس از اجرای موسیقی مراسم افتتاحیه جام جهانی 2010 به جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا نزدیک شد، این روزها مورد توجه رسانه‌های اسپانیا و جهان قرار گرفته است. رسانه‌های اسپانیا نوشته‌اند، پیکه و شکیرا در خانه‌های جداگانه زندگی می‌کنند. دلیل این جدایی هم خیانت پیکه به شکیرا است.
البته پنج سال پیش نیز همین موج ایجاد شده بود و رسانه‌ها به دلیل اینکه پیکه بدون همراهی شکیرا برای رای دادن در انتخابات شرکت کرده بود، زمزمه‌های جدایی آنها را شروع کردند. خبرنگار ال‌موندو در آن سال اعلام کرد که پیکه با وی تماس گرفته و از او برای یک دیدار دعوت به عمل آورده است. او نوشت: باور نداشتم پیکه خودش تماس بگیرد و قرار خبری بگذارد، اینجا بود که فهمیدم دوست خوبمان چقدر تحت فشار و عصبی شده است.
پیکه به این خبرنگار گفت: بین من و شکیرا هیچ مشکلی نیست، او مادر دوست داشتنی فرزندان من است. این بی انصافی‌ها کار روزنامه‌های مادریدی است. آنها می خواهند مرا نابود کنند.
در آن زمان شکیرا نیز ساکت نماند و در گفتگو با یک نشریه اسپانیایی دیگر اعلام کرد: می‌خواهند پیکه را اذیت کنند. جرارد دشمن زیاد دارد و حتی در کاتالونیا نیز او را تحت فشار می‌گذارند چه رسد به مادرید.شکیرا در صفحه توییتر خود با انتشار تصویری از پیکه نوشته است: دوستت دارم!

سفر خانوادگی بدون حضور پیکه

روزنامه مارکا به نقل از دو روزنامه‌نگار ال پریودیکو به نام‌های لورنا وازکز و لورا فا اعلام کرد: پیکه با یک دختر جوان بلوند 20 ساله دانشجو و ساکن بارسلونا ملاقات کرده است. با این حال، هویت این دختر، حداقل هنوز فاش نشده است. در این گزارش ادعا شده که پیکه چندین بار با این زن دیده شده و شکیرا از این موضوع مطلع شده است.
والدین دانش‌آموزان در مدرسه‌ای که فرزندان پیکه و شکیرا در آن تحصیل می‌کنند، اذعان کرده‌اند که مدتی است این دو نفر را با هم ندیده‌اند و آنها جداگانه برای بردن بچه‌ها به مدرسه می‌آیند. مارکا نوشت: حتی شکیرا اخیرا بچه‌ها را برای تعطیلات خانوادگی بدون حضور پیکه به ایبیزا برده است.
برخی روزنامه‌نگاران با اشاره به محتوای یکی از ترانه‌های اخیر شکیرا که درباره خیانت بود، بر آتش این شایعه‌ها هیزم بیشتری ریخته‌اند.

جدایی شکیرا و پیکه-کاماپرس

آریاک سفر

پیکه کجاست؟

جرارد پیکه بازیکن باشگاه بارسلون که از سال 2008 در این تیم بازی می‌کند، در حال حاضر علاوه بر بازی در باشگاه بارسلون، مالک یک تیم باشگاهی در کشور آندورا است. پیکه در زمان انتشار اخبار و شایعه‌ها درباره خیانتش به شکیرا در آندورا به سر می‌برد.
برخی افراد نزدیک به این زوج معتقدند که به زودی آنها درباره این حواشی واکنش نشان می‌دهند و بیانیه‌ای منتشر می‌کنند. جرارد پیکه و شکیرا دو فرزند هفت و 9 ساله دارند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز