دعوت از میهن برای سرمایه‌گذاری در کشور همسایه

لست سکند

وزیر کشاورزی عراق، خواستار سرمایه‌گذاری میهن در کشورش شد. به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی میهن، محمد کریم الخفاجی، وزیر کشاورزی عراق، از گروه صنعتی میهن به میزبانی حاج ایوب پایدای بنیانگذار گروه صنعتی میهن و ابولفضل پایداری، مدیر عامل این گروه بازدید کردند.

وزیر کشاورزی عراق پس از بازدید از این مجموعه کارخانه از حجم ماشین آلات به روز در گروه صنعتی میهن، اظهار شگفتی کرد و تولید محصولات لبنی و غذایی در محلی پاکیزه با فناوری پیشرفته را تحسین‌برانگیز دانست. وی در این راستا گفت: «تاکنون بازدیدهای بسیاری از کارخانه‌های لبنیات حتی در کشورهای اروپایی داشته‌ام، اما کمتر کارخانه‌ای به وسعت، تمیزی، مدرنی و این از سطح از اتوماسیون میهن دیده‌ام».

در پایان این بازدید، الخفاجی از گروه صنعتی میهن دعوت کرد تا در کشور عراق هم سرمایه‌گذاری کند و آمادگی کامل خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران میهن در عراق اعلام داشت.

راز آسمان پایتخت

ابوالفضل پایداری، مدیرعامل این شرکت هم در این بازدید تاکید کرد تولیداتی که به خارج از کشور صادر می‌شوند، با همان کیفیت در داخل کشور نیز عرضه می‌شوند. وی درباره پیشنهاد وزیر کشاورزی عراق افزود: «گروه میهن این پیشنهاد سرمایه‌گذاری را به دیدگاهی کارشناسانه و مثبت بررسی خواهد کرد».

شرکت میهن با بیش از 350 هزار متر مربع فضای تولیدی، در سال 1350 توسط ایوب پایداری تاسیس شد و اکنون به بزرگترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در کشور تبدیل شده است. در حال حاضر این مجموعه برای 11 هزار نفر اشتغال‌زایی کرده است.

مرتبط با : میهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز