پای رمزارزها به مزایده الماس هم باز شد!

بیت کوین تا ساعت 14 امروز به قیمت 34 هزار و 288 دلار خرید و فروش می‌شد که این مقدار، در مقایسه با دیروز 2 هزار و 39 دلار رشد داشته است. نرخ اتریوم هم با افزایش 188دلاری به نسبت روز قبل، وارد کانال 2 هزار و 5 دلاری شد.

به گزارش کاماپرس، دوج کوین هم نسبت به دیروز با رشد 0/0091 درصد روبرو شد که نسبت به رشد دیگر رمزارزهای مهم بسیار ناچیز است. گفتنی است معادل ریالی این ارز دیجیتال در بازار داخلی معادل 61 هزار و 500 ریال اعلام شد.

امروز راشاتودی از اعلام پذیرش رمز ارزها توسط شرکت سوزبای، بزرگ‌ترین کارگزاری جواهر و کالای هنری جهان، خبر داد. این کارگزاری اعلام کرده از این پس رمزارز را برای پرداخت در مزایده‌هایش قبول می‌کند. طبق بیانیه این مجموعه، خریداران امکان استفاده از رمزارز را در مزایده فروش ماه آینده یک الماس به ارزش 15 میلیون دلار خواهند داشت. قرار است این مزایده در هنگ کنگ برگزار ‌شود.

آریاک سفر

سوزبای اعلام کرده پول سنتی همچنان مورد قبول این مجموعه است، اما برنده مزایده امکان پرداخت مبلغ خرید خود را به صورت بیت کوین با اتریوم هم دارد. تا به حال هیچ کالای فیزیکی با این ارزش بالا، توسط رمزارزها قابل خرید نبوده است. به همین خاطر پتی وانگ، رئیس آسیایی سوزبای، این لحظه را یک اتفاق سمبولیک و نمادین قلمداد می‌کند؛ چراکه کهن‌ترین و نمادین‌ترین سمبل ارزش مادی، برای اولین بار با جدیدترین ارز جهانی زندگی بشر خریداری می‌شود!

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز