پایان شایعات در مورد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

اطلاعیه فدراسیون فوتبال نقطه پایان بر شایعات در مورد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال تا پایان مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی گذاشت و اسکوچیچ فعلا در سمت خود ابقا شد.

به گزارش کاماپرس، مرد کروات سرانجام مزد عبور دادن تیم ملی از گردنه دشوار مرحله اول مسابقات انتخابی جام جهانی را گرفت و در سمت خود باقی ماند. ابقای اسکوچیچ تا پایان مرحله دوم رقابت های انتخابی جام جهانی قطر، انگیزه این مربی را برای عبور از این مرحله و نشستن روی صندلی سرمربی گری تیم ملی در مسابقات جام جهانی افزایش می دهد.

البته جایگاه او در تیم ملی حتی با صعود به جام جهانی نیز تضمین شده نیست اما باید دید نتایج این مربی در ادامه تا چه حد به تحکیم جایگاه او کمک خواهد کرد.

امکانات لازم برای آماده سازی تیم ملی مهیا می شود

به نقل از فدراسیون فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی خادم درباره توافق با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی گفت: فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به توافق مشترک رسید.

آریاک سفر

رییس فدارسیون فوتبال افزود: قرار شد بعد از قرعه کشی مرحله دوم، برنامه‌ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز دهم تیرماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۱۲ تیم حاضر در این مرحله است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز