پایان روزهای آرام دلار؛ طوفان در راه است؟

لست سکند

قیمت دلار تا ساعت 14 امروز، 25 هزار و 313 تومان بوده که نسبت به دیروز 348 تومان رشد قیمتی داشت. نرخ یورو هم 29 هزار و 247 تومان بوده که در مقایسه با روز قبل 0/22 درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، پس از ماه‌ها انتظارات کاهشی در بازار ارز، با پیچیده شدن روند مذاکرات وین، این بازار نیز تغییر مسیر داده و در هفته‌های اخیر شیب افزایشی به خود گرفته است. تا جایی که در روز سه‌شنبه، دلار در بازار آزاد وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد.

امروز قیمت دلار در سطح 25 هزار تومانی قرار دارد و یورو نیز در کانال ۲۹ هزار تومانی به سر می‌برد. در حال حاضر فعالان بازار ارز از تداوم انتظارات افزایشی طی روزها و هفته‌های آینده سخن می‌گویند. در صورت اعلام به بن بست خوردن مذاکرات وین، یک جهش نرخی قابل توجه روی خواهد داد و در ادامه قیمت ارز به کانال‌های قیمتی بالاتری خواهد رفت.

راز آسمان پایتخت

قیمت پوند انگلیس هم تا ساعت 14 امروز 35 هزار و 456 تومان بوده که 448 تومان نسبت به روز قبل افزایش پیدا کرد. اما نرخ درهم نیز با افزایش 93 تومانی نسبت به هشتم تیرماه، به کانال 7 هزار تومانی نزدیک‌تر و معادل 6 هزار و 889 تومان اعلام شد. قیمت لیر ترکیه هم به سطح 2 هزار و 910 تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز