پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی قزوین 1401

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از روز 3 بهمن ماه 1401 به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با حضور بیش از 40 شرکت‌کننده فعال در این حوزه از 9 استان کشور به منظور معرفی و عرضه محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود در این صنعت برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این رویداد از استان‌های قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، قم، اصفهان، استان مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان حضور دارند.

بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین، برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت مناسبی جهت نمایش بخشی از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه لوازم خانگی است. همچنین این نمایشگاه بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات است.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 3 لغایت 7 بهمن ماه 1401 از ساعت ۱۵ تا ۲۱  در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین از این رویداد بازدید کنند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

سیزدهمین نمایشگاه معماری و دکوراسیون (میدکس) تهران 1401

سی‌امین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول 2023

دوره قبل این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور فعالان صنعت لوازم خانگی از استان‌های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد. در این رویداد گروه‌های کالایی متنوعی در حوزه‌های تعمیرات لوازم خانگی، لوستر، لوازم آشپزخانه، لوازم چوبی، دکور، لوازم برقی و … در  معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز