پادشاه و ملکه های اینستاگرامی در تور پلیس فتا / 2 دختر نوجوان تفهیم اتهام شدند

طی چند روز گذشته ویدئوهایی از یک پسربچه و دو دختر نوجوان که از او بزرگتر به نظر می‌رسند در اینستاگرام گسترده پربیننده شد.

به گزارش کاماپرس، متن گفتگوهای این سه نوجوان و کیفیت تولید ویدئوها برخلاف سایر محتواهایی بود که همسن و سال‌های آنها تولید و در اینستاگرام منتشر می‌کنند. کنایه‌ها و اشاره‌های آنها گاه حتی از چارچوب‌های عرفی و اخلاقی جامعه ایران هم فراتر می‌رفت و تلاش می‌کرد به طبقه خاص و لاکچری جامعه نزدیک باشد. هرچند این ویدئوها پربازدید شدند اما خیلی زود با واکنش کاربران روبرو شدند و برخی منتقدان با منتشر کردن ویدئوهایی از نوجوانان 14 ساله‌ای که در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حاضر شدند و همچنین ویدئوهایی از کودکان کار، نسبت به پست‌های این سه نوجوان واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

آنچه حساسیت‌ها را دوچندان کرد، امکانات گسترده‌ای بود که برای تولید محتوای ویدئویی در خدمت این سه نوجوان بود؛ از اسب سفید و باغ لاکچری گرفته تا هلی‌شات و لباس‌های متحدالشکل.

آریاک سفر

کودکان فقط بازیگر هستند

با ورود پلیس فتا به این پرونده، ماجرا وارد مسیر تازه‌ای شد. سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا در گفتگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد که در اکثر موارد مشابه عوامل اصلی چنین صفحه‌هایی در اینستاگرام افراد دیگری هستند و کودکان تنها بازیگر هستند. وی گفت: برای کسانی که در این موضوع دخالت داشتند، پرونده قضائی تشکیل شد اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.
پاشایی تصریح کرد: پلیس فتا علیه شخصی که این صفحه اینستاگرامی را در اختیار داشت، اقدام قضائی انجام داده و به زودی نتیجه آن اطلاع‌رسانی می‌شود. دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها حضور داشتند، احضار شده و تفهیم اتهام شده‌اند. توسط مرجع قضائی برای آن قرار مجرمیت صادر شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز