پادرمیانی دیجی‌کالا برای توزیع عادلانه ماسک

لست سکند

توزیع نامناسب ماسک و گران‌فروشی آن دیجی کالا را در فکر توزیع عادلانه  این کالا و کالای مشابه جهت خدمات‌رسانی به وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا انداخته است.

به گزارش کاما پرس، امیر حسین موسوی روابط عمومی دیجی کالا با اشاره به خرید گسترده مردم از دیجی کالا حتی در دورترین نقاط کشور و روستاها، گفت: دیجی کالا زیرساخت کافی برای توزیع عادلانه امکانات و کالای مورد نیاز مردم به ویژه محصولات بهداشتی مورد تقاضای آنها در این شرایط دارد و ما حاضریم تمامی امکانات خود را برای خدمات‌رسانی به متقاضیان محصولات بهداشتی در سراسر کشور در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

روابط عمومی دیجی کالا به پیامی که برای وزیر ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی ارسال کرده اشاره کرد و افزود: این مجموعه آمادگی دارد تا تمامی امکانات خود را جهت مقابله با ویروس کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد و این آمادگی را به وزیر ارتباطات اعلام کرده ایم. در حال حاضر دیجی کالا برای توزیع اقلام مورد نیاز برای مقابله با کرونا، هیچ‌گونه کمیسیونی دریافت نخواهد کرد و این تضمین وجود دارد که اقلام بهداشتی با قیمت اولیه به دست مشتری برسد.

راز آسمان پایتخت

موسوی همچنین از فروش 100 هزار ماسک توسط دیجی کالا با قیمت نازل خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه تمامی ماسک‌های عرضه شده با قیمت متعارف به دست مشتری رسیده و با چند مورد ناچیزی که از این امر تخطی کردند، برخورد شد.

وی با بیان اینکه دیجی کالا 30 مرکز پردازش و توزیع در تهران و تمام مراکز استان‌ها دارد و کارکنان آن به صورت دورکاری در این مجموعه فعالیت کرده و با افزایش تقاضا سطح فعالیت آنها نیز افزایش پیدا می‌کند؛ خاطرنشان کرد: ما حاضریم تمام ظرفیت این مجموعه از  توزیع اقلام بهداشتی با قیمت مناسب، اشتراک محتوای مورد نیاز وزارت بهداشت در شبکه‌های اجتماعی، افزایش فعالیت مجموعه برای توزیع اقلام بهداشتی حتی به دورترین نقاط و همچنین ارائه یک سرویس پایدار برای خرید اینترنتی را  برای عبور از این شرایط در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز