پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مشخص شد

طبق اعلام سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 میزان پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مشخص شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، جمعی از بازنشستگان 1400 از نمایندگان مجلس درخواست کردند که اعتبار کافی برای پاداش پایان خدمت آنها منظور شود و این پاداش از بودجه باشد نه مشروط به فروش اموال دولتی.

رحیم زارع دراین باره گفت: پیشنهاد دولت در لایحه بودجه مبلغ 445 میلیون تومان بود که پس از بررسی به 472 میلیون تومان تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

طبق تبصره 12 لایحه بودجه سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنانی همچون مقامات، روسا، مدیران و کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه و وزرات اطلاعات، همچنین نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی در ازای هر سال خدمت تا حداکثر 30 سال و تا سقف 445 میلیون تومان خواهد بود.

همچنین در ماده 107 قانون خدمات کشوری نیز کامندانی که شامل این قانون بازنشستگی می‌شوند به ازای هرسال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر تا 30 سال به اضافه وجه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت می‌شود.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مشخص شد

  1. ناشناس گفته:

    بعدازاین همه اعتراضات برای پرداخت آخرخدمت بازنشستگان کشوری سال۹۹ باتوجه استان سیستان وبلوچستان قراربودتاآخرآذرماه ۱۴۰۰تسویه شودولی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرتاامروز۱۸بهمن ۱۴۰۰هست هیچ خبردرستی به مانمی دهندماهم دراین وزارت باجان خودبازی کردیم وتمام این ۳۰سال خدمت کردیم حق مااین نیست مدت یک ونیم سال است بازنشست شدیم ولی ازپرداخت آخرخدمت خبری نیست ما متاسفیم فقطپارتیبازی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز