پاداش بازنشستگی سال ۹۸ آماده پرداخت است

لست سکند

پاداش بازنشستگی سال ۹۸ آماده است، فقط دستگاهها باید برای دریافت آن اقدام کنند.
به گزارش کاماپرس، چند روز پیش ابلاغیه ای درباره مبالغ پاداش پایان خدمت بازنشستگان از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه منتشر شد. مبالغی که در نوع خود جالب و البته عجیب بود. طبق این ابلاغیه قرار است سه هزار و ۴۵٨ میلیارد تومان بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ١٣٩٨ اختصاص داده شود. مثلا ۱۵۰ میلیارد تومان برای ۵۰۰ کارمند کمیته امداد در نظر گرفته شده است یعنی برای هر فرد ۳۰۰ میلیون تومان.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

همچنین ۲۰۰ کارمند بازنشسته وزارت بهداشت نیز ۶۰ میلیارد تومان پاداش می گیرند یعنی برای هر فرد ۳۰۰ میلیون تومان. ۲ کارمند بازنشسته موسسه پژوهشهای وزارت جهاد، هم ۴۷۰میلیون تومان پاداش دریافت می کنند و برای یک کارمند سازمان عشایری نیز ۱۱۴ میلیون تومان، برای یک کارمند سازمان امور اراضی نیز ۲۷۲ میلیون تومان لحاظ شده است.

البته برای حدود۹۷۵۵ کارمند بازنشسته وزارت بهداشت ۱۸۰۰ میلیارد تومان و برای ۱۴۶۰ کارمند سابق وزارت علوم نزدیک به ۲۶۶ میلیارد تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

پاداش در خزانه است،‌لطفا اقدام کنید!

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه حالا از آماده بودن این پاداشها می گوید:« یک هفته است سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پاداش بازنشستگی همه دستگاه ها، در خزانه مانده و انتظار دارم دستگاه‌هایی که تاکنون این پاداش را دریافت نکرده اند، برای آن اقدام کنند. ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به فرهنگیان پرداخت شد و پاداش بازنشستگی سایر دستگاه‌ها در حساب خزانه محفوظ است تا دستگاه‌های ذیربط اطلاعات لازم را از جمله فهرست افراد متقاضی، به خزانه ارائه کنند.»
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به مطالبات بازنشستگان سال ۹۸ اعلام کرد هر سال پاداش بازنشستگی سال قبل به طور کامل پرداخت می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پاداش بازنشستگی سال ۹۸ آماده پرداخت است

  1. رضا گفته:

    سلام می فرماییدپاداش پابان خدمت بازنشستگان لشکری سال۱۳۹۸ تامین اعتبرشودرخزن یباشدپی رابتجه ه تاخیردرپردخت پاداش وبودن پاداش درخزاه مبلغ فوق به بارنشستگان بیچاره پرداخت نمیشودشمتروبه تمام مقدسات قسم اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز