رویداد آنلاین همکاران سیستم برای معرفی نرم‌افزار سرو

همکاران‌سیستم در رویدادی آنلاین سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان سرو را معرفی می‌کند.
به گزارش کاماپرس، طبق اطلاع‌رسانی سایت همکاران سیستم در این رویداد با نگاه به فرآیند فروش و سیستم ارتباط با مشتریان، امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان سرو در بخش‌های مختلفی مانند بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معرفی می‌شود. محور دیگر این رویداد شرح چگونگی و میزان اثرگذاری به‌کارگیری نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان از زبان مدیران شرکت‌ها و ارائه تجربیات مشتریان است.
نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، تمامی اطلاعات مشتریان را به شکل متمرکز نگهداری می‌کنند. همکاران سیستم، هدف اصلی استفاده از این نرم‌افزارها را برقراری ارتباطی عمیق‌تر با مشتریان، افزایش وفاداری آنان و رشد کسب‌وکار می‌داند. نرم‌افزارمدیریت ارتباط با مشتریان سرو، بر بستر ابر و به شکل یک‌پارچه با دو نرم‌افزار دیکر همکاران سیستم یعنی راهکاران و سپیدار عرضه شده است.
در این وبینار که به صورت رایگان برگزار می‌شود، فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم، رضا گذشتی، مدیر استقرار و پشتیبانی شرکت سرو، حسام شفیع، مدیر فروش شرکت سرو و احمد پورمظفر مدیر محصول به ارایه سخنرانی می‌پردازند.
شرکت توسعه راهکارهای مدیریت سرو نو، ارائه‌دهنده سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان و محصول سرو است. سرو نو پس از چهار سال همکاری با شرکت همکاران سیستم و اطمینان از موفقیت این همکاری، از زمستان ۹۸ به عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه همکاران سیستم به فعالیت خود ادامه داد.
زمان برگزاری این وبینار، دوشنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ است. فرم ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر در سایت همکاران سیستم در دسترس علاقمندان قرار داده شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

آریاک سفر

 

مرتبط با : همکاران سیستم
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز