ویدئوی شوکه‌کننده هافبک سابق پرسپولیس با ظاهری زنانه

رضا حقیقی هافبک سابق پرسپولیس که این روزها با کری‌خوانی در صفحه اینستاگرامش کسب درآمد می‌کند، چند روز پیش با انتشار ویدئویی هواداران فوتبال را شوکه کرد.
به گزارش کاماپرس، حقیقی که سابقه دو سال حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، با تکیه به همین سابقه خود را یک پرسپولیسی دوآتشه می‌داند و با انتشار ویدئوهایی در اینستاگرامش به تهییج هواداران این تیم می‌پردازد. او در کنار این کری‌خوانی به تبلیغات می‌پردازد و با معرفی کسب و کارهای کوچک برای خود درآمدزایی می‌کند.
حقیقی چند روز پیش یک استوری از خود منتشر کرد که با ظاهری زنانه با مخاطبانش صحبت می‌کند و از آنها برای شرکت در یک مسابقه دعوت می‌کند. انتشار این ویدئو موجی از انتقادها را در پی داشت. کاربران عقیده دارند بازیکنی که سابقه حضور در پرسپولیس و تیم ملی ایران را دارد نباید خودش را تا این سطح پایین بیاورد که برای جذب مخاطب دست به هر کاری بزند.
رضا حقیقی، بازیکن توانمندی بود که با قراردادی سنگین به پرسپولیس پیوست اما در دومین فصل حضور در این تیم، با حمید درخشان سرمربی وقت قرمزها دچار مشکل شد و از این تیم رفت. حقیقی پس از جدایی از پرسپولیس، از فوتبال محو شد و در سال‌های بعد بارها تیم خود را تغییر داد. جالب اینجاست که او پس از ترک پرسپولیس، در هیچ سالی بیش از 7 بازی رسمی انجام نداد و حتی یک گل هم نزد.
جالب و تاسف‌بار اینجاست که حقیقی در سال‌های اوجش از چنان شایستگی فنی برخوردار بود که مربی سختگیری همچون کارلوس کیروش را مجبور کرد تا او را به تیم ملی دعوت کند. حقیقی همراه با تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل شرکت و حتی در دیدار مقابل آرژانتین و لیونل مسی نیز به میدان رفت. با این حال او که این روزها 33 ساله است، جز حضور در اینستاگرام و کل‌کل کردن با هواداران استقلال هیچ جایی در فوتبال ندارد.
حقیقی حتی برای مدت کوتاهی به تایلند رفت تا فوتبالش را در این کشور دنبال کند اما در کمتر از یک ماه از باشگاه سوفان بوری این کشور جدا شد.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز