وکیل متخصص در امور سرقفلی

قطعا برای شما هم پیش آمده است که به وکیل سرقفلی نیاز پیدا کنید؟ آیا اصلا وکیل سرقفلی  را می شناسید و از وظایف او آگاه هستید؟ یکی از دلایلی که باعث تضییع حقوق بسیاری از افراد می شود آن است که تعداد زیادی از مردم از حقوق طبیعی خود آگاهی ندارند.  برای مثال یکی از حقوق بسیار مهمی که معمولا شامل بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف می شود، حق سرقفلی می باشد. بهترین وکیل سرقفلی در تهران می تواند به موکلان خود کمک کند تا در کوتاهترین زمان ممکن برای اخذ حقوق خود اقدام نمایند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سرقفلی چیست؟

هنگامی که در مورد بهترین وکیل سرقفلی در تهران صحبت می کنیم، اولین و مهم ترین سوالی که برای افراد پیش می آید آن است که اصلا معنا و مفهوم حقوقی سرقفلی چیست و چگونه می توان از این حق قانونی استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نام دیگر سرقفلی، حق کسب و پیشه است. حق کسب و پیشه یا همان سرقفلی را در بیان عامیانه می توان به هممان حق اب و گل تعبیر کرد. مسلما هنگامی که یک مغازه با مکان تجاری دارای مشتری است یا در میان مردم شناخته شده است، برای آن زحمت کشیده شده است. مالک یا مستاجر اولیه با دریافت سرقفلی به نوعی حق زحمات خود را برای رشد و توسعه کسب و کار در این مکان را دریافت می کند.

وکیل سرقفلی

بهترین وکیل در تهران که در حوزه دعاوی مرتبط با سرقفلی و حق کسب و پیشه، مهارت و تجربه و تخصص کافی را دارد، وکیل سرقفلی می گویند. به عبارتی بهترین وکیل سرقفلی در تهران بایدعلاوه بر:

آریاک سفر
  1.  علم آکادمیک و دانشگاهی در زمینه حقوق
  2.  پروانه وکالت

تجربه فراوانی در حوزه حل و فصل، دعاوی مرتبط با سرقفلی داشته باشد.

مزایا مراجعه به بهترین وکیل سرقفلی در تهران

از آنجایی که بهترین وکیل سرقفلی در تهران دارای تجربه کافی در زمینه پرونده های حقوقی مربوط به سرقفلی می باشد، به خوبی از جریان دادرسی پرونده های مربوط به حق کسب و کار و پیشه آگاهی دارد. همین موضوع باعث می شود تا وقت شما به هدر نرود . مجبور نشوید تا هزینه دادرسی زیادی را برای احقاق حقوقتان پرداخت کنید. اطناب مراحل دادرسی باعث می شود تا شما مجبور شوید هزینه دادرسی بیشتری بپردازید، پس مراجعه به وکیل سرقفلی یک انتخاب هوشمندانه برای تمامی صاحبان کسب و کار و تجار می باشد.

وکیل متخصص در امور سرقفلی

همانطور که گفتیم بهترین وکیل سرقفلی در تهران وکیلی است که متخصص در حوزه دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب و پیشه  است. دعاوی مربوط به سرقفلی بسیار گسترده بوده در ذیل به ذکر پاره ای از دعاوی رایج در این حوزه اشاره می کنیم:

  1. دعاوی مربوط به تخلیه  ملک به جهت تخلفات مستاجر از جمله تعدی و تفریط ، عدم پرداخت اجار بهاء و انتقال به غیر و….موضوع قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356
  2. دعوای مطالبه حق کسب و پیشه موضوع قانون سال 56
  3. تعدیل و افزایش اجاره بها و مطالبه مابه التفاوت موضوع ماده 4و 5 قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356

وکیل سرقفلی در تهران

توجه داشته باشید که با تخصصی شدن امور، هر وکیلی توانایی محدودی در حرفه وکالت دارد. در نتیجه انتظار اینکه هر وکیل بتواند در هر زمینه ای صاحب نظر باشد انتظاری بس گزاف و نامتعارف است. بنابراین وکیل مورد نظر خود را با تحقیق و بررسی انتخاب کنید.

عده ای به علت مسائل مالی، از مراجعه به بهترین وکیل سرقفلی در تهران خودداری کرده و به علت عدم دانش و آگاهی در این زمینه، دچار عواقب جبران ناپذیر آن در آینده میشوند. باید بدانید که اصطلاحات و مفاهیم حقوقی و استفاده از آنها از عهده افراد ناآگاه خارج بوده و حضور یک وکیل متخصص و با تجریه را در جلسات می طلبد.

مشاوره با بهترین وکیل سرقفلی در تهران

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری ، بهترین وکیل سرقفلی در تهران، به عنوان مجموعه ای از وکلا زبده در تهران آماده ارائه خدمات به مراجعین در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری اعم از : ملکی ، تجاری ، ورشکستگی ، خانواده و انحصار وراثت می‌باشد. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

آدرس بهترین وکیل سرقفلی در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با بهترین وکیل سرقفلی در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره های مربوطه به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک 38 ، واحد 2

پس از هماهنگی با داشتن آدرس به دفتر حقوقی مراجعه کنید. وکلای مجموعه با داشتن دانش حقوقی و تجربه کافی ، توضیحات تکمیلی در ارتباط با موضوع پرونده را در اختیارتان قرار می دهند. در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل ملکی در تهران ، متخصص در زمینه سرقفلی  خواهد .

انتهای پیام

مرتبط با : دفتر حقوقی حاجیلو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز