وسایل ورزشی متنوع را از کجا بخریم؟

در دوران پاندمی، ورزش در خانه و به صورت خانوادگی رایج شد، و حالا که تقریبا این خانه‌نشینی‌ها رو به اتمام است، تبدیل به عادت شده است، به طوری که بسیاری از مردم به دنبال خرید تردمیل ، خرید دوچرخه ثابت و حتی کفش ورزشی هستند تا بتوانند به راحتی در خانه ورزش کنند، در این میان، کودکان هم با والدینشان همراه می‌شوند و ماشین شارژی می‌تواند گزینه مناسبی برای سرگرم کردنشان باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

افراد برای هرکدام از این اقلام به دنبال بهترینشان می‌گردند و از این رو باید نکاتی را هنگام خرید در نظر داشته باشند. بدین ترتیب، در ادامه به صورت مجزا به راهنمای خرید هرکدام می‌پردازیم؛

راهنمای خرید تردمیل خانگی

 برای خرید تردمیل، اندازه تسمه، سرعت، شیب، شاسی و تخته، استحکام و حداکثر وزن را در نظر داشت. اگر قصد، انجام تمرین‌های هوازی سنگین و دویدن است، تسمه‌ای مناسب است که حداقل دارای ۱۲۰ سانتی متر طول و ۴۵ سانتی متر عرض باشد. در غیر این صورت یک تردمیل ارزان خانگی مناسب است. نکته دیگر اینکه هنگام فروش تردمیل از فروشنده بخواهید توضیح دهد که تخته تردمیل قابلیت جذب ضربه‌های ناگهانی را دارد یا خیر؟ از طرفی شاسی این وسیله نیز باید قابلیت تحمل تکان‌های شدید و ضربه‌های پی در پی را داشته و به این سادگی‌ها دچار مشکلات فنی نشود. همچنین، برای مصارف خانگی، تردمیل تاشو نیز می‌تواند مناسب باشد تا به سادگی جمع شود و در گوشه خانه قرار بگیرد. قیمت تردمیل هم باتوجه به همه این ویژگی‌ها متنوع است و از 10 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان، دست خریداران را باز می‌گذارد.

آریاک سفر

راهنمای استفاده و قیمت دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت نیز همانند تردمیل مزایای زیادی برای ورزش در منزل دارد. به گفته متخصصان گرچه میزان حداکثر اکسیژن مصرفی که شاخص مناسبی از استقامت قلبی – عروقی است هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به اندازه تردمیل افزایش نمی یابد، اما این وسیله ورزشی به علت نیاز به فضای کمتر و همچنین تولید صدای کمتر گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد مخصوصا برای خانه است، اما برای اینکه به خوبی به نیاز ما به ورزش پاسخ دهد باید هنگام استفاده از آن، کفش مناسب باشد، همچنین باید زین دوچرخه طوری تنظیم شود که هنگام نشستن بر روی آن ساق پا هنگامی که پدال در پایین ‌ترین نقطه خود است، اندکی خم شده باشد. توصیه می‌شود که پا زدن به آهستگی با با دنده پایین آغاز و به تدریج دنده و مقاومت بالا برده شود. اکنون بهترین قیمت خرید دوچرخه ثابت خانگی بین 8 تا 15 میلیون تومان است اما دوچرخه ثابت ارزان با قیمت 1 الی 2 میلیون تومان نیز یافت می‌شود.

راهنمای خرید کفش فوتسال

این سوال ممکن است برای خیلی از  افراد پیش بیاید که برای خرید یک کفش فوتسال با کیفیت مناسب چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت کفش فوتسال چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال، باید دید هرکس برای چه نیازی از کفش سالنی استفاده می‌کند. اینکه چه مدل کفش فوتسالی برای هرکس مناسب است بستگی به عوامل زیادی دارد؛ مثلا بازیکن حرفه‌ای است یا آماتور؟ چقدر در هفته فوتسال بازی می‌کند؟ قبلا تجربه آسیب داشته است؟

افرادی که فوتسالیست حرفه‌ای هستند و بصورت روزانه تمرین و مسابقه دارند، حتما باید به دنبال خرید کفش فوتسال اورجینال باشند. تا هم سطح بازی خود را ارتقا دهند و هم یک کفش با کیفیت عالی و دوام بالا داشته باشند. فوتسال‌بازهای نیمه‌حرفه‌ای که در طول هفته دو سه جلسه فوتسال بازی می‌کنند بهتر است به دنبال خرید کفش فوتسال های‌کپی باشند و نگران خرید کفش سالنی اصل نباشند. این کفش‌ها با کیفیتی نزدیک به اورجینال هستند و قیمت مناسب‌تری دارند. در نهایت، افرادی که بصورت تفریحی و هر چند وقت یک بار فوتسال بازی می‌کنند باید به دنبال خرید کفش فوتسال ارزان باشند.

راهنمای خرید ماشین شارژی

همانطور که گفته شد، زمانی که پدران برای فوتسال به دنبال کفش هستند و مادران نیز با تردمیل و دوچرخه ثابت مشغول‌اند، باید به فکر کودکان هم باشیم. خرید ماشین شارژی ارزان آن‌ها را خوشحال می‌کند. ماشین های شارژی نسل جدید، به خوبی فضای رانندگی با ماشین‌های واقعی‌ را برای کودک شبیه سازی می‌کنند. تنوع این اسباب‌بازی کودک بسیار بالاست به گونه‌ای که تمام مدل‌های موجود برندهای معروف خودروهای واقعی که در خیابان‌ها تردد می‌کنند در شکل کوچک شده آن بصورت ماشین شارژی یافت می‌شوند.

آپشن‌های موجود در این نوع ماشین‌ها شامل امکانات صوتی و تصویری، نورپردازی، درب بازشو، کمک فنر، سوئیچ، دنده، صندوق عقب، نوع صندلی, نوع چرخ، ریموت کنترل، تعداد موتور، تحمل وزن و… هستند که همگی دارای جذابیت خاص و کاربردی‌اند و می توانند در بهبود خلاقیت و مهارتهای پایه کودک موثر باشند. برخی از این امکانات که هم در کیفیت استفاده از ماشین شارژی کودک و هم قیمت آن تاثیر دارند، اکنون قیمت ماشین شارژی کودکان از 4 میلیون تا 14 میلیون تومان متفاوت است.

در ادامه مراکزی معرفی می‌شوند که می‌توان از آن‌ها به راحتی وسایل ورزشی مورد نظر را خریداری کرد؛

رویال اسپرت ؛ خرید انواع پوشاک و تجهیزات ورزشی

گروه ورزشی رویال در سال 1390 با هدف جمع‌آوری تمام نیازهای ورزشی شامل پوشاک ورزشی، تجهیزات تردمیل و خرید تردمیل ، دوچرخه‌های ثابت و میزهای بازی فوتبال دستی و… جهت دسترسی آسان به بهترین برندهای ورزشی راه‌اندازی شد. در گروه ورزشی رویال سعي بر این است که، ارتباط مستقيم بين وارد كننده و خريدار برقرار شود تا از پرداخت هزينه‌هاي اضافي توسط مشتريان در سراسر كشور جلوگيري شود. گفتنی است که كليه كالاهاي گروه ورزشی رویال از جمله تردمیل‌ها داراي گارانتي و خدمات پس از فروش هستند.

رزان کالا ؛ فروش تجهیزات ورزشی متنوع

رزان کالا کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن لوازم و تجهیزات ورزشی مورد نیاز مشتریان تهیه شود و البته در زمان و بودجه آن‌ها صرفه جویی شود. این مجموعه به فروش انواع دوچرخه ثابت نیز مشغول است و برندهای مختلف از جمله چرخ ثابت های بادی استرانگ را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند چراکه قیمت‌های دوچرخه ثابت در سایت این مجموعه زیر قیمت بازار است و برای بهترین انتخاب ممکن دست مشتریان را باز می‌گذارد.

آل اسپرت ؛ عرضه انواع محصولات ورزشی اورجینال

فروشگاه آل اسپرت تمامی کفش‌های فوتسال اورجینال را از برندهای معتبر دنیا مانند نایکی، آدیداس، پوما، جوما، میزانو، آسیکس و…. موجود دارد و همیشه سعی بر این داشته که به روزترین و باکیفیت‌ترین کفش‌ها با تنوع رنگ را از مراجع قانونی تهیه کند و با قیمتی مناسب برای فروش عرضه کند. فروشگاه آل اسپرت مشتری‌های خود را پس از خرید کفش فوتسال و سایر محصولات هم تنها نگذاشته و اگر کفشی پس از خرید مشکلی داشته باشد و یا سایز نبود، مشتری به راحتی می‌تواند کفش را تعویض کند و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشد.

رزان کالا ؛ فروش انواع ماشین شارژی کودک و بزرگسال

رزان کالا به فروش انواع ماشین شارژی کودکان چه تک نفره و چه دونفره، از تک موتوره تا چند موتوره مشغول است. این مجموعه بهترین برندهای ماشین شارژی از جمله ماشین بی ام و، رنجر، پورشه، بنز، بوگاتی و لامبورگینی را ارائه می‌کند. رزان کالا ماشین‌های شارژی برای نوجوانان و بزرگسالان را در کنار ماشین شارژی کودک دخترانه و پسرانه دارد. حتی می‌توان روی این مجموعه برای خرید ماشین شارژی پلیسی، ماشین شارژی شاسی بلند، اتوبوس و ماشین شارژی جیپ ارتشی حساب کرد.

مرتبط با : آل اسپرترزان کالارویال اسپرت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز