وزیری که در بازنشستگی باید 12 ساعت کار کند تا زندگی اش بچرخد!

لست سکند

وزیر نفت باسابقه کابینه روحانی مدعی شد بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کند تا زندگی زن و بچه اش بچرخد!

به گزارش کاماپرس، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز هر گونه افزایش قیمت بنزین را شایعه دانست و آن را به شدت تکذیب کرد. بنا به اعلام فارس، وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم گفت: در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسائل سیاسی گره خورده است. ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و … کناره‌گیری میکنم.

زنگنه گفت: برنامه بنده بعد از اتمام وزارت نفت بازنشستگی است. در بازنشستگی هم که بنده باید مانند مابقی مردم روزی 12-13 ساعت کار کنم که بتوانم زندگی زن و بچه خود را بچرخانم.

وی درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین گفت: در این قرارداد دو طرف صرفا ابراز علاقه کردند که در حوزه نفت و انرژی همکاری داشته باشند ولی هیچ چیز مشخصی در این قرارداد مطرح نشده است که دقیقا قرار است چه کار انجام شود. یعنی نه میدانی مشخص شده است و نه برنامه‌ای.

راز آسمان پایتخت

زنگنه همچنین درباره صادرات نفت ایران و افزایش یا کاهش تولید نفت نیز اظهار کرد: فعلا بنده توضیحی نمی‌دهم همانگونه که در گذشته سکوت کرده بودم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز