ورود کوچکترین هیوندا به بازار ایران پس از 4 سال + قیمت لوازم یدکی هیوندای 17 آبان

هیوندای 10i کوچک‌ترین محصول هیونداست که پس از 4 سال به ایران رسیده است. این خودرو، اولین اتومبیل مونتاژ شده شرکت هیوندا محسوب می‌شود و مدل‌های مونتاژی در ایران، نسخه فیس لیفت از نسل دوم 10i هستند. در روزهای اخیر، بازار خرید و فروش خودرو روند صعودی داشته است و به همین دلیل شاهد افزایش قیمت چند صد میلیونی خودروهای وارداتی مانند هیوندا و همچنین بالا رفتن قیمت لوازم یدکی هیوندای بوده‌ایم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته نباید تاثیر رشد نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا را نیز نادیده گرفت. با این حال، بسیاری از افراد معتقدند که با آزادسازی واردات خودرو، قیمت‌ها روند کاهشی در پیش خواهند گرفت. در ادامه این مطلب، ویژگی‌های خودرو هیوندای 10i بیشتر بررسی شده و در نهایت، قیمت لوازم یدکی هیوندای ذکر می‌شود.

ویژگی و مشخصات هیوندای 10i

مدل 2020 هیوندای 10i نمایی اسپرت دارد. کوچک‌ترین اتومبیل هیوندا دارای رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی و چراغ‌های ال ای دی منحصر به فرد است. موتور سه سیلندری این خودرو قدرتی به میزان 100 اسب بخار دارد و گشتاور 172 نیوتن متر تولید می‌کند.

آریاک سفر

رانندگی شهری با هیوندای 10i بسیار راحت و لذت‌بخش خواهد بود و کمپانی هیوندا صندلی‌های اسپرت اختصاصی N Line را برای این خودرو در نظر گرفته است. کابین این خودرو، ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد و از آخرین فناوری‌های چند رسانه‌ای برای آن استفاده شده است.

هیوندای 10i مدل 2020 ابه سیستم ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص خودرو و عابر پیاده مجهز شده است. به علاوه، سیستم‌های ایمنی دیگری چون تشخیص خستگی راننده و هشدار انحراف از مسیر و حد مجاز سرعت نیز در این خودرو تعبیه شده است.

اخیراً، وزارت صمت اسامی خودروهای وارداتی اقتصادی را اعلام کرده که این خودروها تا سقف 10 هزار یورو قیمت دارند.

تاکنون، 12 شرکت توانسته‌اند مجوز واردات خودرو را کسب کنند و لیست درخواست واردات همچنان باز است. هیوندا، از جمله پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در کشور محسوب می‌شود و نسبت به خودروهای کره‌ای و ژاپنی، قیمت بالاتری دارند.

همراه با آزادسازی واردات خودرو، احتمال کاهش قیمت برای خودروهای لوکس بسیار پایین است. با این حال، می‌توان امیدوار بود که حداقل برای مدت زمان کوتاهی با کاهش قیمت خودروهای برند هیوندا مواجه خواهیم بود.

قیمت لوازم یدکی هیوندای پس از آزادسازی واردات خودرو

قیمت لوازم یدکی یکی از معیارهای مهم خریداران خودرو به شمار می‌رود. هم‌اکنون، واردات لوازم یدکی خودرو به کشور صورت می‌گیرد و از بابت عرضه این محصولات، جای نگرانی وجود ندارد.

کاهش قیمت اتومبیل‌های وارداتی می‌تواند تاثیر چشمگیری بر روی قیمت لوازم یدکی هیوندای داشته باشد. با این حال، توصیه می‌شود که به جهت حفظ سلامت خودرو و سرنشینان آن، رانندگان خرید قطعات یدکی را به تاخیر نیندازند.

در کنار این موضوع، مراجعه به فروشگاه معتبر و قابل اطمینان برای تهیه لوازم یدکی بسیار مهم است. یدک یار، معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در سطح کشور محسوب می‌شود که تمامی لوازم یدکی خودروهای هیوندا مانند سوناتا، آزرا، سانتافه، آوانته، جنسیس، توسان و… را با قیمت مناسب به دست مشتریان می‌رساند.

علاوه بر انواع لوازم یدکی هیوندای ، لیست لوازم یدکی سایر خودروهای وارداتی و داخلی همراه با قیمت روز، در وبسایت یدک یار موجود است و مالکان خودرو می‌توانند پس از مقایسه قیمت و کیفیت، اقدام به خرید فرمایند. همچنین، متخصصان با تجربه یدک یار، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان در زمینه مشکلات خودروهای داخلی و خارجی به مشتریان هستند.

در جدول زیر، لیست قیمت لوازم یدکی هیوندای از مجموعه یدک یار قابل مشاهده است. قیمت‌های درج شده در جدول زیر، قیمت قطعات اصلی با برند جنیون پارت یا موبیس هستند و یدک یار این قطعات را با ضمانت اصالت به مشتریان عرضه می‌کند. قطعات برندهای دیگر با قیمت کمتر در بخش تخصصی فروش هر قطعه در وبسایت یدک یار قابل مشاهده است. به علاوه، بازه قیمت این قطعات با توجه به مدل‌های مختلف خودرو ارائه شده است و قیمت‌ها ممکن است با توجه به شماره شاسی خودرو، کمتر یا بیشتر از قیمت‌های درج شده باشد.

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

 

مرتبط با : یدک یار
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز