ورود چند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی کشور

لست سکند

رئیس سازمان هواپیمایی کشور از ورود چند فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی کشور خبر داد و افزود: اکنون در حال انجام مراحل قانونی واردات این هواپیماها به کشور هستیم .

به گزارش کاماپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، دهقانی زنگنه ضمن خبر از واردات این هواپیماها در آینده ای نزدیک اظهار داشت: هواپیماهای ورودی و همپنین هواپیماهای عملیاتی ما نسبت سال 90 بیشتر شده و با ورود هواپیماهای جدید به زودی پروازها در این زمینه شروع می گردد .

وی ادامه داد: فرجام به ما کمک کرد تا در ایران ایر چندین فروند هواپیما از جمله یک هواپیمای 321 یک فروند 321 و 13 فروند هواپیمای atrرا به ناوگان هوایی کشور اضافه کنیم این در حالی بود که شرکت های دیگر موفق به ورود هواپیمای جدید و نوسازی ناوگان خود نشدند .

زنگنه با تاکید بر اینکه ما در برجام باید بیشتر به فکر نوسازی ناوگان هوایی می بودیم و از فرصت پیش آمده در سایه برجام استفاده می کردیم افزود: در حال حاضر تعداد پروازها افزایش یافته و دولت هم در این زمینه مساعدت هایی خواهد داشت و تمامی تلاش ما  مجموعه دستگاه های مرتبط بر این است که از بحران پیش آمده به سلامت عبور کنیم، در این راستا سازمان هواپیمایی هم نظارت پیگیرانه ای بر شرکت های فعالی در صنعت هوایی کشور داشته ضمن اینکه با متخلفین چه در زمینه آژانس ها و چه فروشندگان چارتر برخورد قانونی می کند .

کاهش 96 درصدی پروازهای خارجی

راز آسمان پایتخت

رئیس سازمان هواپیمایی کشور خاطر نشان ساخت: صنعت هوایی اولین موتور محرک کشور به شمار می رود و اگر بخش هوایی منطقه ای لغو گردد اداره استاندارد موضوع را به ما گزارش می دهد، بر همین اساس باید قادر به افزایش امکانات و امنیت شرکت های هواپیماییمان باشیم .

این مقام مسئول صنعت هوایی کشور با بیان اینکه در حال حاضر در حدود ۹۶ درصد از پروازهای خارجی کشور کاسته شده، اظهار اشت: پروازها به اروپا به قوت خود باقیست و ناگفته پیداست که علت کاهش پروازهای خارجی شیوع کروناست چالشی که تمامی کشورهای دنیا با آن دست به گریبانند .

زنگنه در پایان خاطر نشان ساخت: مدتی با افزایش قیمت بلیط های پرواز ترکیه به سبب انحصاری بودن پروازهای توسط یک شرکت هواپیمایی خارجی مواجه بودیم که با رایزنی های سازمان هواپیمایی کشور ترکیه هم اکنون پروازهای ترکیه برقرار گردیده و قیمت های به تعادل بازگشته است .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز