ورزشکاران چه رشته ‌هایی باید از ریپ لیفت شرافیت استفاده کنند؟

ریپ لیفت شرافیت-کاماپرس
لست سکند

استفاده از لوازم و تجهیزات ورزشی در هنگام انجام تمرینات بدنسازی از دو جهت انجام اصولی حرکات ورزشی و جلوگیری از ورود آسیب‌های بدنی جبران ناپذیر حائز اهمیت است. استفاده از ریپ لیفت شرافیت با دو کارکرد مچ‌بند بدنسازی و بند لیفت از مصدومیت در ناحیه مچ دست جلوگیری می‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از شرافیت، بسیاری از وزنه‌ برداران و بدنسازان حرفه‌ای در هنگام بلند کردن وزنه‌ها برای افزایش توان قدرتی مچ دست از انواع تجهیزات ورزشی از جمله مچ بند یا بند لیفت استفاده می‌کنند. ریپ لیفت شرافیت محصولی است که با ترکیب این دو محصول طراحی و تولید شده است. خرید ریپ لیفت شرافیت با توجه به نقش موثر آن در جلوگیری از کشیدگی مفصل‌های مچ‌ و آسیب دیدن تاندون‌های ظریف این ناحیه تا حدی ضروری به نظر می‌رسد. کاماپرس در ادامه به بررسی اهمیت استفاده از انواع مچ‌بند بدنسازی و مزایای ریپ لیفت می‌پردازد.

مچ‌بند بدنسازی و اهمیت آن

از مچ بند بدنسازی در تمرینات حرفه‌ای و بلند کردن وزنه‌ها استفاده می‌شود. در واقع کارکرد این محصول به این شکل است که از مچ دست در برابر فشار وارده به آن حمایت می‌کند. طراحی مچ بند بدنسازی به این شکل است که مچ‌ها در هنگام بلند کردن وزنه از دایره حرکتی خوبی برخوردار بوده و به این ترتیب از ورود آسیب به تاندون‌های مچ جلوگیری می‌شود. ضمن این‌که مچ بند بدنسازی تاثیر بسیاری در بهتر بلند کردن وزنه نیز دارد که در نتیجه عضله هدف تحریک شده و به مرور پرورش می‌یابد.

مزایای استفاده از مچ‌بند بدنسازی

مهم‌ترین مزیت استفاده از مچ بند بدنسازی، شکل گیری فرم صحیح تمرین و افزایش تمرکز بر روی حرکت تمرینی است. به‌طوری که ماهیچه‌های محافظ مچ دست دیرتر خسته شده و در نتیجه انجام حرکت تمرینی برای مدت بیشتر، سبب تقویت عضلات هدف در این ناحیه می‌شود. ضمن این‌که استفاده از مچ بند بدنسازی از به هم خوردم نظم بیومکانیکی ناحیه مچ دست‌ها در هنگام ورود فشار به آن‌ها جلوگیری کرده و میزان آسیب دیدگی را به حداقل می‌رساند. چرا که ورود فشار به بدن می‌تواند موجب تحلیل بافت بدن و نهایتا ورود صدمه جدی شود.

از مچ بند بدنسازی معمولا در انجام تمرینات مربوط به مچ  دست از جمله جلو بازو، حرکت‌های کششی زیر بغل و تمرینات تقویت عضلات پشت بازو استفاده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بند لیفت و اهمیت آن در بدنسازی

یکی دیگر از تجهیزات ورزشی که برای افزایش توان در مچ دست و جلوگیری از ورود آسیب به مفاصل این ناحیه کاربرد دارد، بند لیفت است. از بند لیفت معمولا در انجام تمرینات کششی زیر بغل و تمرینات مچ دست استفاده می‌شود. در واقع بند لیفت با دریافت قدرت لازم برای بلند وزنه از عضلات پشت به جای عضلات مچ، از فشار وارد بر این ناحیه کم می‌کند.

از مزایای استفاده از بند لیفت می‌توان به ایجاد کنترل بر روی حرکات ورزشی  و کمک به انجام اصولی حرکات و بهبود آن‌ها اشاره کرد. از بند لیفت در بسیاری از تمرینات ورزشی مانند بلند کردن وزنه و هالتر، کمک به انجام حرکات تکراری و کمک به پایدار ماندن وزنه استفاده می‌شود.

مچ‌بند بدنسازی -کاماپرس

ریپ لیفت شرافیت؛ هم بند لیفت، هم مچ بند

ریپ لیفت شرافیت در واقع ترکیبی از دو محصول کاربردی بند لیفت بدنسازی و مچ بند بدنسازی است؛ برند شرافیت این محصول را از روی نمونه آمریکایی آن با همان سطح کیفی و ویژگی‎ها بومی سازی کرده و با قیمتی بسیار مناسب‌تر عرضه می‌کند.

بنابراین با خرید ریپ لیفت شرافیت می‌توانید تنها با خرید یک محصول، در تمرین‌های بدنسازی خود از آن هم به عنوان مچ‌بند بدنسازی و هم به عنوان بند لیفت استفاده کنید. مهم‌ترین کارکرد ریپ لیفت شرافیت ، انتقال کشش و فشار وارده از مچ دست‌ به کل دست است. در نتیجه این کارکرد، نه تنها تمرکز بر روی عضله هدف بیشتر شده و راندمان فرد بالا می‌رود، بلکه از کشیدگی مفصل و آسیب دیدن مچ ها نیز جلوگیری می‌شود.

استفاده از ریپ لیفت شرافیت چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای ریپ لیفت شرافیت می‌توان به جلوگیری از پینه زدن کف دست‌ها در هنگام بلند کردن و جابه‌جایی وزنه اشاره کرد؛ در واقع ریپ لیفت در مواردی که کف دست با میله‌ها اصطکاک دارد، به عنوان دستکش ورزشی برای دست‌ها عمل می‌کند.

مزایای خرید ریپ لیفت شرافیت علاوه بر مواردی که گفته شد شامل کاربرد فراوان آن در تمرینات بدنسازی و قیمت پایین آن نسبت به نمونه چرمی، یعنی چرم لیفت است.

ریپ لیفت-کاماپرس

ریپ لیفت شرافیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

برند شرافیت، این محصول را برای کاهش 30 درصدی قیمت نسبت به نمونه چرمی تولید کرده است؛ در واقع طراحی ریپ لیفت با هدف تولید محصولی با همان کیفیت و کارکردهای چرم لیفت اما با قیمتی ارزان‌تر و اقتصادی‌تر صورت گرفته است.

برند شرافیت در این راستا، در تولید ریپ لیفت به جای چرم گاو، از برزنت لمینت شده استفاده کرده است. از نظر استحکام هیچ تفاوتی میان این دو محصول وجود ندارد، این تفاوت قیمت تنها به جهت ارزان‌تر بودن متریال صنعتی نسبت به چرم گاو است.

این محصول در حال حاضر با قیمت 240 هزار تومان و وزن 123 گرم در رنگ‌های زرد، طوسی، مشکی و نارنجی به فروش می‌رسد و از کاربرد بسیار بالایی در تمرینات کششی برخوردار است.

مجموعه شرافیت

مجموعه شرافیت، مجموعه جوانی است که با هدف گسترش کیفیت ورزش، در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات و لوازم ورزشی با کیفیت و کاربردی فعالیت دارد. محصولات مجموعه شرافیت علاوه بر تجهیزات جانبی و لوازم بدنسازی متنوع از جمله چرم لیفت و ریپ لیفت، شامل انواع لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی مردانه نیز می‌شود. از آپشن‌های این مجموعه برای فروشگاه‌های عرضه لوازم ورزشی می‌توان به امکان خرید عمده لباس ورزشی اشاره کرد.

برای خرید ریپ لیفت شرافیت و سایر محصولات این مجموعه به شکل آنلاین و با تضمین کیفیت کالا، می‌توانید به وبسایت شرافیت مراجعه کرده و کالای مورد نظر را در سایز و رنگ دلخواه خود سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : شرافیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در ورزش ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز