وردپرس یک پلتفرم جهانی رایگان پرکاربرد است

وردپرس

وب سایت پایه و اساس هر کسب و کار آنلاین در فضای تجارت الکترونیک است و یک مدیر دیجیتال مارکتینگ برای دست یابی به اهداف بازاریابی نیاز دارد تا وب سایت کسب‌وکارش کاملا اصولی و حرفه‌ای طراحی شده باشد و هر زمان نیاز داشت بتواند براساس تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان سایت تغییراتی را در محتوا و امکانات آن به منظور بهینه تر شدن آن انجام داده و نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را افزایش دهد.

به گزارش کاماپرس،  از این رو یک مدیر مارکتینگ باید کاملا با وردپرس و اجزای آن آشنا باشد و توانایی انجام هر تغییر و ارتقایی در آن را داشته باشد.

وردپرس یک پلتفرم جهانی رایگان و آماده برای راه اندازی وب سایت است. در این پلتفرم برای تنوع بخشیدن در ظاهر سایتهای وردپرسی از قالب های آماده استفاده می شود. این قالب ها که بسیار متنوع نیز هستند در دو دسته رایگان و پرمیوم هستند.

قالب های پرمیوم امکانات خیلی بیشتری نسبت به قالب های رایگان دارند و عملا کاربردی ترند. امروزه با توجه به استقبالی که از قالب های پولی وردپرس شده است مارکت های مختلف و متنوعی در ایران و جهان به ارائه این محصولات پرداخته اند.

مارکت های فعال وردپرس در ایران کدامند؟

آریاک سفر

1-مگاتم

مگاتم که نزدیک به 8 سال از ثبت دامنه و برندش می گذرد محصولات پریموم وردپرسی را به صورت پکیج های اشتراکی ارائه می کند. یعنی کاربر با پرداخت هزینه ی ماهانه یا سالانه دسترسی به تمام قالب ها و افزونه های این سایت دارد..

2-ابزار وردپرس

ابزار وردپرس که بیش از 4 سال از فعالیت حرفه ای اش می گذرد بیشتر به خاطر آموزش هایی که دارد معروف است. این مارکت از معدود مارکت هایی است که به اورجینال بودن محصولات وردپرسی اهمیت می دهد. از دیگر مارکت هایی که اورجینال بودن محصولات برای آنها خط قرمز است می توان به مگاتم و ژاکت نیز اشاره کرد. تنوع محصولات ابزار وردپرس در مقایسه با سایر مارکت ها کمتر است ولی کیفیت بالای پشتیبانی و آموزش هایی که دارد آن را خاص کرده است.

3- راست چین

مارکت راست چین در کنار وردپرس به سایر پلتفرم ها نیز پرداخته است و این ویژگی منحصر به فرد راست چین است. در این سایت انواع قالب های جوملا، اپن کارت، پرستاشاپ و whmcs نیز در کنار قالب های وردپرس وجود دارد که در سایر مارکت ها این گونه نیست. عملا تفاوت راست چین با سایر مارکت ها این است که مانند بقیه به طور اختصاصی و منحصر به فرد به وردپرس نپرداخته است و برای سایر پلتفرم ها نیز قالب و افزونه ارائه می کند. پس مثلا اگر نیاز به قالب جوملا داشتید در بین مارکت ها فقط می توانید به سراغ این سایت بروید.

4-میهن وردپرس

میهن وردپرس که نزدیک به شش سال از فعالیت آن می گذرد بیش تر به محصولات آموزشی اش در رابطه با کسب و کار اینترنتی معروف است. دوره های جامع مختلف پولی میهن وردپرس در سایر مارکت ها وجود ندارد. همچنین تنوع پایین قالب و افزونه در این سایت مشهود است که البته منطقی و طبیعی به نظر می رسد چرا که بیشتر به ارائه دوره های آموزشی پرداخته است.

5-ژاکت

ژاکت که به عنوان مرجع وردپرس ایران شناخته شده است تمرکز اصلی اش را بر روی قالب و افزونه وردپرس گذاشته است و در زمینه های مختلف آن اعم از پشتیبانی کاربران و راه کارهایی مانند بروزرسان هوشمند اش نوآوری های مختلفی برای وردپرس کاران داشته است به طوری که علاوه بر کاربران، سایر مارکت ها نیز همواره چشم به ژاکت دارند چرا که هر بار با رونمایی از امکانات جدید و ارزش آفرینی هایی که برای کاربران خود دارد آنها را شگفت زده می کند.

منبع: ایسنا

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز