وبینار روابط عمومی ایرانی و پاندمی کرونا فردا برگزار می شود

وبینار روابط عمومی ایرانی و پاندمی کرونا فردا شنبه ۲۴ آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس، این وبینار توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات با همکاری کرسی ارتباطات علم یونسکو و انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار می شود.

سخنرانان این وبینار دکتر حسین امامی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، دکتر منصور ساعی استادیار ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر مژگان جزی‌زاده کریمی، رئیس روابط عمومی ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران هستند.

حسین امامی، پیش از این مدیرکل روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات ایران بوده است و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی دارد. منصور ساعی نیز دکترای علوم ارتباطات اجتماعی دارد و 4 كتاب «رسانه و هویت ایرانی»، «تلویزیون‌های ماهواره‌ای و همگرایی ارزشی بین‌نسلی»، «رسانه‌ها و نظارت» و «تلویزیون و هویت ملی» را به رشته تحریر درآورده است. وی سابقه مدیریت روابط‌عمومی بانک خاورمیانه را نیز در کارنامه خود دارد. مژگان جزی‌زاده کریمی نیز مسئولیت روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران را برعهده داشته است.

دکتر سیده‌زهرا اجاق هم مسئولیت دبیری این نشست را برعهده دارد. وی که عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات است مدرک دکترای علوم ارتباطات اجتماعی دارد.

آریاک سفر

وبینار روابط عمومی ایرانی و پاندمی کرونا، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه برگزار می شود. علاقمندان برای پیوستن به این وبینار می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:

Htttps:webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-m۲d-۶rc

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز