واکنش پلیس به فیلم کامیون شرکت کاله

لست سکند

انتشار ویدیویی از یک خودروی حمل شیر که سه نفر در حال پر کردن شیرهای کاله با آب هستند ، در فضای مجازی واکنش های زیادی به همراه داشته است.

به گزارش کاماپرس، از روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فردی در خودروی حامل محصولات لبنی کاله پلمب بطری های شیر را باز می کند و درون آن آب می ریزد.
انتشار این ویدیو سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است و خیلی از کاربران با منشن کردن شرکت کاله از مسئولان این شرکت می خواهند درباره این ویدیو توضیح بدهند.
با اینکه غلامعلی سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها گفته بود بررسی ها آغاز شده اما هنوز تحقیقات تکمیل نیست، اما رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سه نفر در رابطه با این موضوع خبر می دهد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام این خبرگفت: پس از انتشار ویدیویی از یک خودروی حمل لبنیات در فضای مجازی که در آن افرادی مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل ظروف بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و در جریان آن ساعاتی بعد سرنخ هایی از این افراد به دست آمد.

خبر مهم امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند، این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که تمام بطری های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته اند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند.

به گفته گودرزی در تحقیقات انجام شده مشخص شده که هیچکدام از این بطری های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : کاله
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز