واکسیناسیون کرونای بالای 60 ساله ها با واکسن استرازنکا

واکسینه کردن رده سنی بالای 60 سال از روزهای آینده با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت چرا که بر اساس اظهارات مسئولان واکسن استرازنکا در ابعاد میلیونی در حال ورود به کشور است.

به گزارش کاما پرس، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در این باره بیان اینکه فردا پنجشنبه حدود ۳ میلیون دز واکسن آسترازنکا از ژاپن وارد کشور می ‎شود گفت: هر هفته نیز یک و نیم میلیون دز واکسن از کشور دیگری وارد ایران خواهد شد.

محمود واعظی در ادامه اظهاراتش در حاشیه نشست هیات دولت با بیان اینکه برنامه‌ریزی بسیار خوبی در رابطه با واکسن کرونا چه تولید داخلی و چه خارجی انجام شده است افزود: هدف‌گذاری واکسیناسیون برای افراد بالای ۶۰ سال بود که افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و افراد با کسب و کار مرتبط با مردم به این تعداد اضافه شدند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیازمند سرعت دهی بیشتری برای تزریق واکسن هستیم.

واعظی افزود: کار تولید واکسن‌های داخلی هم به خوبی پیش می‌رود، اگر اتفاقی روی ندهد می‌توانیم کار را به سرعت ادامه دهیم و به نظر من کار خوبی در حال انجام است.

آریاک سفر

وی در واکنش به اظهارات وزارت خارجه آمریکا برای رفع دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و ژاپن گفت: از ابتدا به دنبال آزادی این پول‌های بلوکه شده بودیم. این خبر را امروز صبح از وزیر خارجه شنیدم و همچنین آن دوره ۹۰ روزه را اعلام کرد که به نظر می‌رسد این گام‌ها در حال برداشته شدن است.

رییس دفتر رییس جمهور درباره محدودیت‌ها و بازنگرداندن وجوه نقد بابت پول‌های بلوکه شده گفت: در این زمینه مذاکره‌ای نکردیم و این موضوع با مذاکرات وین ارتباطی ندارد، بنابراین بگذاریم این رویه پیش برود و ببینیم چقدر برای تحقق این موضوع جدی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز