وام 80 میلیونی قرض الحسنه پیوند مهر و تفاوت آن با وام 70 میلیونی ازدواج

وام 80 میلیونی پیوند مهر نوعی از وام قرض الحسنه است که می تواند برای برخی متقاضیان وام خصوصا افرادی که قصد ازدواج دارند یا فرزند آنها در سال های آینده به سن ازدواج می رسد، مفید است. این وام با وام ازدواج 70 میلیونی تفاوت های عمده ای دارد.

به گزارش کاماپرس، وام ازدواج 70 میلیونی برای بسیاری افراد وامی آشنا به شمار می رود. این وام امسال به تمام زوج ها تعلق می گیرد و مبلغ وام برای زوج هایی که داماد زیر 25 سال و عروس زیر 23 سال داشته باشد، 100 میلیون است.

به طور خلاصه در مورد وام ازدواج 70 میلیونی می توان گفت؛ مهم‌ترین شرط دریافت وام این است که فرد متقاضی قبلا از وام قرض‌الحسنه ازدواج استفاده نکرده باشد و ضمنا باید بیشتر از یکسال از زمان ثبت عقد زن و شوهر نگذشته باشد.  علاوه بر این مبلغ قسط وام 70 میلیونی، به ازای هر نفر، حدود 584 هزار تومان و برای وام 100 میلیونی هم حدود 834 هزار تومان است.

تفاوت های وام 80 میلیونی پیوند مهر با وام 70 میلیونی ازدواج

در مقابل شرط استفاده از وام قرض الحسنه 80 میلیونی پیوند مهر که توسط بانک مهر ایران پرداخت می شود، سپرده گذاری 5 ساله است. بنابراین به منظور بهره مندی از وام۸۰ میلیونی پیوند مهر کسب حداقل ۵ سال ميانگين سپرده الزامی است. ضمنا متقاضیان این وام می توانند مبلغ سپرده را بر اساس شرایط خود کاهش داده و سال های سپرده‌گذاری را افزایش دهند.

آریاک سفر

مثال های زیر می تواند روشن کننده روش پرداخت این وام باشد.

مثال1: فرد متقاضی وام‌ با سپرده گذاری يک‌جای ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ ميليون تومان در بانک قرض الحسنه مهر ایران به مدت5 سال ، از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از 5 سال بهره مند می شود.

مثال 2: فرد متقاضی با سپرده گذاری يک‌جای ۷.۸۵۰.۰۰۰ تومان به مدت ده سال ،از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند می شود.

مثال3: فرد متقاضی با واريز ۱۰ مرحله طی ۱۰ سال، هر مرحله مبلغ ۱.۵۷۰.۰۰۰تومان سالانه در ابتدای هر سال، از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند می شود.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز