وام 50 میلیونی بازنشستگان به مانع بانک ها خورد

وام ۵۰ میلیونی که قرار بود برای حل مشکل ودیعه مسکن به بازنشستگان پرداخت شود، حالا با مخالفت بانک ها روبرو شده است.

به گزارش کاماپرس، قرار بود به بازنشستگان مستاجر وام ودیعه مسکن ۵۰ میلیون تومانی تعلق بگیرد. حتی برای دریافت این وام حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت آنلاین ثبت نام کرده بودند تا این وام را دریافت کنند، اما حالا بانک ها با پرداخت این وام مخالفت کرده اند تا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران از لغو وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان خبر بدهد.

دهقان‌کیا در این باره می گوید:« هرچه به شب عید نزدیک می‌شویم، بانک‌ها به پول نقد بیشتر نیاز دارند، به همین دلیل از اعطای وام امتناع کردند. »

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

 

آریاک سفر

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی، می گوید:« طبق توافقی که با بانک رفاه غرب تهران داشتیم، قرار شد که سهمیه‌ای را برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر بگیرند. این وام قرار بود برای حل مشکل ودیعه مسکن بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود.»

طبق گفته دهقان کیا در این مدت فقط به ۳۵۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی وام ۵۰ میلیون تومانی اعطا شده است.او در ادامه توضیح می دهد:« بعد از پرداخت وام به ۳۵۰نفر از بازنشستگان، بانک اعلام کرد که به سایر افراد وام ارائه نشده و اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان لغو شده است.»

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات شرایط وام ۵۰ میلیون تومانی به فرارو می گوید: «این وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد بود که فقط به یک ضامن بازنشسته نیاز داشت. همچنین بازنشستگان باید بالای ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کردند تا این وام به آن‌ها اعطا می‌شد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار  و گزارش های مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز