وام 50 میلیونی بازنشستگان؛ 600 فقره وام در برابر هزاران تقاضا

لست سکند

با اینکه تهران حدود ۵۸۰ هزار بازنشسته دارد، اما قرار است وام ۵۰ میلیونی به ۶۰۰ نفر تعلق بگیرد.
به گزارش کاماپرس، از چند ماه پیش پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشسته ها هیاهوی زیادی به پا کرد. به همین دلیل و با توجه به شرایط اقتصادی و تورم و …خیلی از بازنشسته ها امیدوار بودند این وام را دریافت کنند. وامی که قرار است فقط به ۶۰۰ نفر تعلق بگیرد این در حالی است که تهران۵۸۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر دارد. همین موضوع باعث شد خیلی از بازنشسته ها از گرفتن وام نا امید شوند.البته این وام یک محدودیت ویژه هم دارد و فقط به بازنشسته هایی که مشکل مالی در پرداخت ودیعه مسکن دارند، تعلق می گیرد.
حالا و به گفته رئیس کانون بازنشستگان تهران ۶۰۰ سهمیه برای وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد برای بازنشستگان تامین اجتماعی که مشکل مالی و پرداخت ودیعه مسکن دارند، پرداخت می‌شود.

بازنشستگان با حقوق بالای ۴ میلیون می توانند وام بگیرند

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تهران درباره جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان گفت:« هر یک از بازنشستگان که در اولویت قرار دارند، حقوقشان بالای ۴ میلیون تومان است، توان پرداخت اقساط را هم دارند و همچنین در محدود غرب تهران هستند، وام ۵۰ میلیون تومانی را می‌توانند دریافت کنند».
قرار است ماهانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دهقان کیا در ادامه توضیح داد:« این وام به ۲۰۰ نفر پرداخت شده به ۱۰۰ نفر در حال پرداخت است و لیست ۱۰۰ نفر را به تازگی داده ایم برای ۱۰۰ نفر بعدی هم در حال ثبت نام هستیم. این وام با داشتن یک ضامن به بازنشستگانی که مشکلات مالی زیادی دارند و یا مستاجر هستند پرداخت می‌شود تا این لحظه در دو مرحله وام به دو گروه ۱۰۰ نفره پرداخت شده به ۱۰۰ نفر دیگر نیز در حال پرداخت است امیدوار هستیم بتوانیم مرحله چهارم را نیز پشت سر گذاریم.»

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز