وام 5 میلیونی کمک هزینه خرید موبایل و لپ تاپ به دانشجویان پرداخت می‌شود

یک مقام مسئول در صندوق رفاه دانشجویان از تخصیص وام ویژه کمک خرید تجهیزات ارتباطی با آموزش‌های مجازی از جمله گوشی موبایل های هوشمند و لپ تاپ خبر داد.

به گزارش کاماپرس، امسال خرید گوشی های موبایل هوشمند و انواع لپ تاپ برای دانشجویان به دلیل گرانی شدید این کالاها بسیار سخت شده و از طرفی به دلیل کرونا دروس دانشگاهی نیز به سمت آموزش های مجازی سوق پیدا کرده و نیاز به این ابزارهای ارتباطی و فناورانه بسیار بیشتر از گذشته شده است.

در این شرایط تصویب تسهیلات و وام هایی که به دانشجویان برای خرید وسایل مورد نیازشان کمک کند، اهمیت فراوانی یافته است.

بنا به اعلام مشرق نیوز، رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره این موضوع سخن گفت و اعلام کرد: اولویت اختصاص وام ضروری در سال تحصیلی جدید با دانشجویانی خواهد بود که وام را برای تهیه اقلام مورد نیاز آموزش مجازی می خواهند.

ناصر مطیعی در توضیح اختصاص وام ویژه کمک خرید تجهیزات ارتباطی به دانشجویان گفت: در این رابطه طی بخشنامه ای که قرار است به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم، اولویت اختصاص وام ضروری با دانشجویانی خواهد بود که این وام را برای توسعه ابزار هوشمند آموزش مجازی می‌خواهند.

آریاک سفر

وی ادامه داد:  باتوجه به افزایش قابل‌توجهی که وام ضروری در سال تحصیلی جدید دارد می تواند بخشی از مشکلات دانشجویان را در زمینه آموزش مجازی حل کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: مشکلات جامعه برای همه مردم از جمله دانشجویان و خانواده آن‌ها وجود دارد شاید همه را ما نتوانیم حل کنیم ولی در حد توان و امکانات خود وام ضروری را ارائه می‌دهیم تا دانشجویان بتوانند به وسیله آن گوشی هوشمند، لپ تاپ و در کل ابزار آموزش مجازی که نیاز دارند را تهیه کنند.

مطیعی پیش از این گفته بود: رویکرد اصلی صندوق در سال تحصیلی جدید، تقویت وام‌های دانشجویی است؛ به طوری که وام تحصیلی از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون تومان و وام ضروری از یک میلیون تومان به ۲ تا ۵ میلیون تومان در موارد خاص افزایش یافته است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

24 دیدگاه برای “وام 5 میلیونی کمک هزینه خرید موبایل و لپ تاپ به دانشجویان پرداخت می‌شود

  1. زینب گفته:

    مثل اینکه مسئولان محترم از قیمت گوشی و لپتاپ اگاه نیستند.با ۲ میلیون تومان چجوری میشه یه لپتاپ ساده که حداقل ۲۰ میلیون هستش رو خریداری کرد؟؟؟حتی یه گوشی ساده هم نمیشه با ۲ تومان خرید.خواهشا با توجه به قیمت های روز بازار توجه کنید نه قیمت های ۲ سال پیش…

  2. سارا گفته:

    با سلام و عرض ادب. بنده با نظر این دانشجو موافق هستم. به نظرم با توجه به تقاضای زیاد خرید گوشی برای دانشجویان و دانش آموزان ، موبایلی که 4 تا 5 میلیون بوده اکنون 9 میلیون تومان قیمت دارد … مبلغ وام خرید گوشی 5 تا 7 میلیون و لپ تاپ 10 تا 15 میلیون درحال حاضر منطقی می باشد. درغیراینصورت دانشجویان با وام 2 یا 3 میلیون در شرایط کنونی قدرت خرید ندارند. با تشکر

  3. M گفته:

    الان داغون ترین و له ترین تاپ ۱۵تومن پولشه و یک لپ تاپ متوسط ۴۰تومن پولشه اونوقت ما واقعا با۲ملیون میخوایم چی بخریم؟احتمالا باهاش بتونیم یه گوشی دکمه ای بخریم

  4. معصومه گفته:

    سلام ببخشید دانشجویان شبانه هم میتونن وام پنج میلیونی که همون وام اضطراری هستش روبگیرن ؟ممنون میش

  5. س گفته:

    سلام ببخشید کلاس های مجازی پیام نور شروع شده، کی باید برای دریافت وام جهت خرید موبایل اقدام کرد؟؟؟؟ آیا باید به دانشگاه مراجعه کرد ؟؟؟؟

  6. ae گفته:

    بعضیهاتون جوری کامنت میزارید انگار همین “مقام مسئول” اومده در خونتون نظرتونو میپرسه. واقعا فکر میکنید اصلا یه چنین وامی رو هم میدن؟ مثل بقیه کاراشون. البته با توجه به محتوا بنظر ادمین از این گیریاست و حذف میکنه ولی ما گفتیم خودشه و سانسورش

  7. معین گفته:

    والا الان که وام میدن میگن وام ضروری و وام دانشجویی اقدام شده بین ۱/۵ تا ۲ میدن بعد به مجردا ۱/۵ تازه
    لطفا اگر میتونید پیگیری کنید

  8. بدبخت بیچاره گفته:

    سلا م دقیقا امروز 99/11/21 رفتم بانک برای وام فرمودنند برو بابا دلت خوشه اینا همش تبلیغاته قوچان شعبه مرکزی اصلا چنین چیزی نیست

  9. بدبخت بیچاره گفته:

    البته بارز جای تشکر داره از جنابتان که چند روزی دلمان خوش بود که میتوانم یه تبلت بخرم تا دیگه بد بختی نکشم دمه شما گرم برای همین دو روز دلخوشیمان .

  10. سجاد گفته:

    غصه نخورین تا این وام تصویب بشه ، شما فارغ التحصیل شدین و با پولش میتونین یک عدد پفک بخرین و نوش جان کنین

  11. پیام گفته:

    موقعی که وقت پول گرفتن میشه تا تسویه نکنی نمیتونی حذف و اضافه کنی کلاساتو وام 2 میلیون؟؟؟تازه منت میزارن که از 500 هزار تومن شده انقد واقعا وقاحت برای اینا معنی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز