وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه تحت چه شرایطی پرداخت می شود؟

بانک سپه به متقاضیان واجد شرایط تحت عنوان طرحی به نام «نگین آتیه»، وام می‌پردازد. افراد برای دریافت این تسهیلات باید سپرده مورد نظر را تشکیل دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان تسهیلات نگین آتیه باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. نسبت مبلغ این وام به میزان سپرده، 200 درصد است. حداکثر مبلغ این تسهیلات 5 میلیارد تومان اعلام شده و سود آن هم بین 8 تا 18 درصد قرار دارد. کف مبلغ این تسهیلات بانک سپه هم 2 میلیون تومان اعلام شده است. سپرده تسهیلات گیرنده تا پایان تسویه اقساط در بانک مسدود خواهد بود. البته تا زمان تسویه قسط‌ها، 1 درصد سود به سپرده وام گیرنده تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است در ازای کاهش هر 9 قسط، یک درصد از سود تسهیلات هم کسر می‌شود.

خبر جنجالی امروز:

آریاک سفر

اخبار مهم را بخوانید:

طبق قانون بانکی، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از زمان سپرده گذاری کوتاه مدت آن‌ها در بانک سپه گذشته باشد. ضمنا حداکثر مهلت زمان برای دریافت تسهیلات، هشت ماه بعد از زمان افتتاح حساب است.

میزان اقساط وام نگین آتیه بانک سپه چقدر است؟

در صورتی که بانک سپه با توجه به میزان سپرده متقاضیان، به آن‌ها 5 میلیارد تومان تسهیلات را بپردازد و مدت بازپرداخت هم برای وی 60 ماه و سود هم 18 درصد تعیین شود، مبلغ هر قسط برای وی 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم وام و سود هم 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان است.

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

20 دیدگاه برای “وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه تحت چه شرایطی پرداخت می شود؟

  1. تارا گفته:

    همین وام ها باعث تورم میشه
    امیدوارم سریع تر مردم به ارز دیجیتال شناخت پیدا کنند و ریشه بانکها برکند

  2. نوید گفته:

    امیدوارم مردم سواد مالیشون زیاد شه که یکی که تازه اسم ارز دیجیتال رو شنیده نیاد یک نظر بی ربط بده
    در ضمن اخبار غلط ندید در این طرح سپرده پس از اخذ وام قابل برداشته و مسدود نمیشه

  3. علی زند گفته:

    شاید باشند افرادی که با ۵ میلیارد بتونن کاری را شروع ویا کاری نیمه تمام را تمام کنند وبتلانند ماهی ۱۲۷ میلیون قسط بدن با ۲ میلیارد سود.!

  4. وحید گفته:

    سلام
    مثلا 10 میلیون بذاری تا دوماه بمونه بعد 10 میلیون بت میدن 18 درصد 24 ماهه،اگه 3 ماه بمونه 10 تومن 36 ماهه یا 15 تومن 24 ماهه و اگه 4 ماه بمونه 10 تومن 48 ماهه یا 20 تومن 24 مهه و اگه 5 ماه بمونه 0 1تومن 60 ماهه یا 20 تومن36 ماهه،سپرده هم مسدود نمیشه. یعنی به ازای هر ماه ماندگاری بیشتر از دوماه اولیه یا 50 درصد میتونی به میانگین سپرده خودت تو دوماهه اضافه کنی یا یک درصد سودت از 18 کم کنی یا 12ماه به اقساط اضافه کنی

    • امیر گفته:

      من پونزده ملیون گذاشتم سه ماه الان حساب مسدود هست چکار کنم امروز گفتن قابل برداشت میشه از طرح هم اصلی هم یه ماه بیشتر گذشته یعنی سه ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز