وام 240 میلیونی مسکن را چند می توان خرید؟

زوج های تهرانی برای دریافت وام ۲۴۰ میلیونی مسکن باید حدود ۲۴ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان اوراق تسهیلات بخرند.

به گزارش کاماپرس، دغدغه بیشتر زوجهای جوان خرید مسکن است. با اینکه این روزها با قیمتهای نجومی که برای هر متر آپارتمان ارائه می شود، خرید مسکن بیشتر شبیه یک رویا و خواب و خیال است، اما خیلی از زوج های جوان می خواهند این مسیر را با دریافت وام مسکن واقعی کنند. وامی که با دریافت آن ممکن است یک قدم به خرید خانه نزدیک تر شوند. اما افراد مجرد و زوج های جوان برای دریافت وام مسکن چه مبلغی باید برای خرید اوراق تسهیلات بپردازند؟

هزینه ۲۵ میلیون زوج های تهرانی برای خرید وام مسکن

هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در آذرماه ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت داشته است. زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان یعنی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند.

برای این وام زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۲۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان می شود که با چهار میلیون و ۱۵۲ هزار تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۲۴ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان پرداخت کنند.

آریاک سفر

افراد مجرد باید حدود ۱۵ میلیون تومان اوراق بخرند

مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند . ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله .این افراد برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن بخرند.

خرید این تعداد اوراق با تسه ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومانی حدود ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان می شود.به گزارش ایسنا، با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق به مبلغ چهار میلیون و ۱۵۲ هزار تومان خریداری کنند، رقم آن به ۱۴ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز