وام کرونا به 3 گروه جدید از مشاغل پرداخت می‌شود

یک مقام مسئول در وزارت کار از مهیا شدن شرایط برای ثبت نام سه گروه دیگر از کسب وکارها برای دریافت وام کرونا خبر داد.

به گزارش کاماپرس، وام کرونا که بعد از همه گیری این بیماری و رکود و تعطیلی بسیاری از مشاغل به صاحبان کسب وکار پرداخت شد وارد مرحله تازه ای شده است.

در این خصوصو مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار اخبار تازه ای اعلام کرده و با اشاره به رقم تسهیلات پرداختی کرونا از ابتدای سال تا کنون که ۷۸۸۵۷ میلیارد ریال بوده ،گفته است: شرایط برای ثبت نام سه گروه جدید به منظور دریافت وام کرونا مهیا شده است.

وی درباره افرادی که در سامانه کارا ثبت نام کرده اما هنوز موفق به دریافت وام نشده اند گفته است: ادامه داد:هر فردی که در سامانه کارا ثبت نام کرده اما تا کنون وام خود را دریافت نکرده برای این تا زمانی که وام وی پرداخت شود، پرونده اش فعال خواهد بود.

حسین محمودی سفید کوهی درباره مشاغل جدیدی که شامل وام کرونا می شوند، اظهار داشت:برای یک سری از حوزه ها با توجه به میزان آسیبی که از کرونا دیده اند نیز شرایطی تعریف شده است.وی تصریح کرد: حوزه گردشگری، ورزشی و فرهنگی این کسب و کارها هستند.

آریاک سفر

شرط ثبت نام متقاضیان سه حوزه جدید در سامانه کارا

محمودی همچنین گفت: یکی از مصوبات ستاد برای سه گروه گردشگری, ورزشی و فرهنگی این بود که استمهال تسهیلات تا پایان اردیبهشت ماه باشد. یعنی اگر پیش از این تسهیلاتی دریافت کرده اند و اکنون قرار است تسهیلات جدید دریافت کنند, مدت بازپرداخت آن تا پایان اردیبهشت ماه باشد.

وی تاکید کرد: افراد و بنگاه هایی در این سه حوزه می توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند که اطلاعات آنها را نهادهای بخشی مربوطه اطلاعات آنها را در اختیار سامانه کارا قرار داده باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز