وام مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی توسط کدام بانک تامین می‌شود؟

لست سکند

بازنشستگان تامین اجتماعی فاقد مسکن و همچنین کارگران تحت پوشش این سازمان به کمک وزارت کار و اتاق تعاون خانه دار می شوند و قرار است بانک توسعه تعاون وام ساخت این خانه ها را تامین کند.

به گزارش کاماپرس، قرار است بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که مستاجر و فاقد مسکن هستند با قراردادی که بین وزارت کار و اتاق تعاون بسته شده ، خانه دار شوند.

خبر امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه فی مابین اتاق تعاون ایران و معاونت‌های فرهنگی اجتماعی و امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را ایرنا منتشر کرده است.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم امضای این قرارداد گفت: مقدمات ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تا حد زیادی فراهم شده است و آمادگی شروع پروژه در ۲ استان از این لحظه وجود دارد. رئیس اتاق تعاون ایران ابراز امیدواری کرد که تا قبل از اتمام دولت، عملیات اجرایی ساخت مسکن کارگری به نقطه قابل قبولی برسد.

بانک توسعه تعاون ؛ تامین کننده وام ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان

راز آسمان پایتخت

کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کارهای بزرگی برای تامین مالی مسکن کارگران صورت گرفته است افزود: بانک توسعه تعاون مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری با اولویت مسکن کارگری در نظر گرفته است که ظرفیت خوبی محسوب می شود.

گفتنی است، برنامه ریزی، تدوین و ارائه سیاست‌های اجرایی و عملیاتی به منظور بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات و توانمندی‌های موجود طرفین تفاهم نامه جهت ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، مهمترین محور این تفاهم نامه است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز