وام جدید خرید کالا و مایحتاج برای بازنشستگان تامین اجتماعی + جزئیات

به بازنشستگان تامین اجتماعی یک وام جدید تعلق گرفته است که می توانند تا  ۳۰ درصد از حقوق بازنشستگی را بدون پرداخت پول کالا و مایحتاج خریداری کنند واین مبلغ به صورت اقساط از حقوق آنها کسر می شود.

به گزارش کاماپرس، به دنبال تفاهمی که میان بانک رفاه، سازمان تامین اجتماعی و رایتل به امضا رسیده، امکان خرید اعتباری و قسطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم شده است. اول مهر امسال امیر حسین حمیدیان (مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی) عنوان کرد که ۸۵ هزار بازنشسته در سامانه تسهیلات خرید ثبت‌نام کرده و تاکنون ۱۵۰ هزار تراکنش و ۴۱ هزار خرید از سوی بازنشستگان صورت گرفته است.
در توضیح این طرح محمد محسن صدر (مدیرعامل اطلاع‌رسان شرکت داتک) که مجری این طرح است، گفت: طرح خرید اعتباری بازنشستگان به منظور دادن اعتبار برای خرید اجرا می‌شود، به این صورت که افراد با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده و وارد کردن اطلاعات خود، اعتبار منفی دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: به ازای حدود ۳۰ درصد حقوق بازنشستگان آنها می‌توانند بدون پرداخت پول خرید کنند و بعدا این پول از حقوق ماهانه‌شان کم می‌شود. کالا‌های مختلفی برای خرید در نظر گرفته شده، ازجمله کالا‌های سوپرمارکتی، لوازم خانگی و … .

صدر در گفت و گو با ایلنا در جواب این سوال که آیا بازنشستگان در بازپرداخت این وام اعطا شده باید پول بیشتری بپردازند، عنوان کرد: در بحث کالا‌های سوپرمارکتی که تمرکز ما هم روی آن است نه تنها افراد سودی نمی‌دهند که کالا‌ها را با تخفیف دریافت می‌کنند. در بحث خرید لوازم خانگی در شرایطی به ازای ماه‌هایی که طول می‌کشد سود ناچیزی گرفته می‌شود.

آریاک سفر

یکی دیگر از موضوعاتی که او درباره آن توضیح داد، فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح بود. در مورد طرح‌های این چنینی همیشه این شائبه وجود دارد که نبود تنوع در خرید، افراد را بی‌انگیزه و دلسرد کند. صدر گفت: ما آماده‌ایم به پذیرندگان خود اضافه کنیم، یعنی اینکه اگر فروشگاه‌هایی توان تامین کالاها را دارند می‌توانند به پذیرندگان ما بپیوندند. در بحث کالا‌های سوپرمارکتی اکنون با چند فروشگاه بزرگ قرارداد داریم و بر اساس تقاضا‌ها و مذاکراتی که صورت گرفته به زودی ۹۰ درصد فروشگاه‌ها به پذیرندگان ما می‌پیوندند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام جدید خرید کالا و مایحتاج برای بازنشستگان تامین اجتماعی + جزئیات

  1. شهرام ناموری پیله رود گفته:

    سلام دخترم عقد کرده است حال میخوام وام کالا برای خرید جهزیه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز