واحدهای صنفی غیرضروری در استان فارس تعطیل می‌شوند

استاندار فارس از تعطیلی کلیه مراکز سیاحتی، زیارتی، اقامتی ، ورزشی، آموزشی خبر داد و گفت: واحدهای صنفی غیرضروری در این استان نیز تعطیل خواهند شد.

به گزارش کاماپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت آله رحیمی استاندار  فارس با اشاره به اقدامات و تصمیمات  ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: برای مدیریت و جلوگیری از اسکان مهمانان نوروزی در منازل اجاره ای؛ هماهنگی های لازم با مراجع قضایی انجام گرفته و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ممانعت از برگزاری هرگونه تجمع  از جمله اهداف دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در جلوگیری از  شیوع ویروس کرونا به شما می رود افزود: تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری از جمله تصمیمات این ستاد برای کاهش مراجعات و تردد مردم به شما می رود و ما تلاش می کنیم تا با همکاری  اصناف به مرحله بالاتری در کنترل این بیماری دست یابیم و در همین خصوص از مورخ بیست و سوم اسفند ماه   در شیراز تنها فعالیت صنوف ضروری مثل نانوایی؛ میوه و تره بار‌؛ خواروبار و لبنیات و قصابی و مرغ و ماهی و داروخانه ها مجاز است.

استاندار فارس تامین مایحتاج افراد آسیب پذیر و تحت پوشش را از دیگر اقدامات این ستاد عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از کارکنان دولت و خانواده آنان با دور کاری در منزل تحت مراقبت قرار گرفته اند و در این زمینه امیدواریم مردم با بهره گیری از خدمات الکترونیکی دولت مشار کت بهتری در کاهش تردد و کاهش شیوع این بیماری داشته باشند.

ایشان همچنین با ذکر این نکته که هتل ها تحت هیچ شرایطی میهمان نمی پذیرند گفت :‌کلیه مراکز سیاحتی، زیارتی، اقامتی، ورزشی، آموزشی تعطیل هستند

آریاک سفر

رحیمی اظهار داشت: اطلاع رسانی های به موقع  و همکاری  دستگاه‌های متولی نقش بسزایی در کنترل شرایط بحرانی  داشته و مردم باید تنها از رسانه  ملی و مراجع رسمی از  اخبار مطلع شوند.

همچنین رئیس اتاق اصناف در تایید مطالب استاندار فارس مبنی بر محدودیت فعالیت اصناف و برخورد با تخلفات از مردم خواسته فعالیت مشاغل و اصناف غیر ضروری در این روزها را به شماره ۱۲۴ و ۳۲۳۴۰۰۰۰ اطلاع دهند تا بازرسان اتاق اصناف استان، پیگیری و برخورد لازم را انجام دهند.

پیش از این نیز رئیس اتاق اصناف مرکز فارس از این خبر داده بود که اصناف شیراز کشیک نوروزی ویژه مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ ندارند.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز