واتس اپ در برابر کاربران عقب نشینی کرد

کوچ دسته جمعی کاربران واتس اپ به سیگنال و تلگرام باعث عقب نشینی این پیام رسان از سیاستهای جدیدش شد.

به گزارش کاماپرس، واکنش منفی کاربران واتس اپ و انتخاب پیام رسانهایی مثل سیگنال و تلگرام باعث شد این اپلیکیشن اجرای سیاست حریم خصوصی جدیدی را که اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرده بود تا سه ماه دیگر به تاخیر بیندازد.

واتس‌اپ در پیامی که برای کاربران خود فرستاده بود، اعلام کرد یا اشتراک‌گذاری داده‌های خود با فیسبوک را می‌پذیرند یا از ٨ فوریه باید با این پیام‌رسان خداحافظی کنند. این اقدام واتس اپ واکنش‌ افراد معروف و شناخته شده ای مثل ایلان ماسک، مالک تسلا ، جک دورسی، بنیان‌گذار توئیتر و پاول دورف، مدیرعامل تلگرام را هم به همراه داشت.

با این حال و پس از اعتراض و سردرگمی کاربران واتس‌اپ در یک پست اعلام کرد این مهلت را تا ۱۵ ماه مه به تعویق انداخته است و تلاش می کند این تغییرات را بیشتر توضیح دهد.

واتس اپ همچنان امن می ماند

آریاک سفر

واتس اپ اعلام کرد دسترسی فیس بوک به پیامهای خصوصی اشتباه است و همه پیامهای شخصی مبادله شده میان دوستان و اعضای خانواده همچنان رمزنگاری شده می مانند. این شرکت اعلام کرد اگرچه اکنون همه از طریق واتس‌اپ خرید نمی کنند اما تصور می کنیم که در آینده افراد بیشتری از این طریق خرید خواهند کرد و لازم است که از این خدمات مطلع باشند.

این به روزرسانی سیاست حریم خصوصی، امکان اشتراک گذاری اطلاعات با فیس بوک را توسعه نمی دهد. این سردرگمی اخیر چالش فیس بوک در متقاعد کردن کاربران به جدی گرفته شدن حریم خصوصی آنها توسط این شرکت را بارز کرد.

زبان مورد استفاده در سیاست به روز شده مشابه مقرراتی است که در سال ۲۰۱۶ اعلام شدند اما فیس بوک از آن زمان با مسائل متعددی در زمینه حریم خصوصی روبرو شده است که شامل پرداخت پنج میلیارد دلار برای حل و فصل تحقیقات کمیسیون تجارت فدرال آمریکا بوده است.

به گزارش ایسنا، واکنش منفی کاربران به تغییرات اخیر سیاست حریم خصوصی واتس‌اپ باعث رشد یکباره کاربران جدید اپلیکیشنهای رقیب نظیر سیگنال و تلگرام شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز